Manzara/ zimska ponuda

Pozdrav svima! U današnjem postu ću vam predstaviti djelić zimske kolekcije s web shopa Manzara! Već nekoliko puta sam surađivala s njima i oduševljena sam kvalitetom torbica jer sam do sada samo njih uzimala, ali ovaj put ću isprobati i nešto od odjeće! Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno! :)















Jako mi se sviđa što imaju brzu dostavu te vam stoga sve stigne u roku 1-3 radna dana, a cijena dostave na području RH iznosi 19 kn. Ukoliko naručite artikala iznad 290 kn, dostava je u potpunosti besplatna!




Parka jakna je sigurno nešto što nam svima treba tijekom hladnih zimskih dana! Možda se nakon ovoga posta odlučite za novu! ;) Od raznovrsne ponude sam izabrala jaknu koja je meni najljepša!







Jako mi se sviđa jer je maslinastozelene boje koju obožavam! Strukirana je, pa sami možete prilagođavati širinu jakne, a i krzno je bijele boje pa se izvrsno slaže uz jaknu! ;) Možete ju pronaći u više varijanti!






Također bih vam htjela pokazati i jednu sportsku jaknu koja mi se jako sviđa!






Taman mi treba nekakva sportska jakna, a ova mi se sviđa radi boja i dizajna! Super je što ima i kapuljaču!







Parka jakna ili sportska jakna? Koja je vaš izbor?










PROČITAJTE JOŠ:

My top 10 quotes

My Aura collection

Minimundus in Klagenfurt

Music tag

-----------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com












*This post is sponsored!*






Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE