YouTube kanali koje pratim / 2.dio

Pozdrav! U današnjem postu ću vam nastaviti popis YouTube kanala koje pratim! Prvi dio popisa možete pročitati klikom ovdje! Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno! :)









1.  ELLA DVORNIK

Ellu Dvornik volim pratiti i na Instagramu i na YouTube-u. Tamo je sada aktivnija radi vlogmasa i jako mi je zanimljiva! :) Također volim čitati njen blog!



2.  EMA LUKETIN

Znači wow! :D Obožavam ovu curu! Moje je godište i imamo većinom ista razmišljanja! Snima super videe i prezanimljiv mi je njen kanal!



3. ENRIQUE IGLESIAS

Ovog čovjeka neću previše opisivati! Jednostavno ga obožavam, a ako me dulje pratite, to biste trebali znati i sami! ;)




4. FILIP RUDAN

Pratim ga još otkako je bio na Zvijezdama! Ugodno sam se iznenadila kada sam ga vidjela i u Supertalentu! :) Ima predivan glas i mislim da bi češće trebao objavljivati videe na YouTube-u!




5. FILTR KIDS

Ovaj kanal je od norveške novinarske kuće, ja mislim... Nisam sigurna! Uglavnom, pratim ih jer znaju izbacivati zanimljive intervjue sa Marcusom i Martinusom! :D



6. FRENKI FRESH

Frana volim također pratiti jer ima zanimljive videe! Pogotovo kad snima s LayZ-jem! :D




7. GLENN BLAU

Za Glenna puno ljudi ne vjeruje da se zove Glenn zapravo! :D Da, to je njegovo pravo ime! Kad god gledam njegove videe, jako se smijem! Presmiješan je i svakako pogledajte neki njegov video!




8. HANA HADŽIAVDAGIĆ TABAKOVIĆ

Hanu odavno pratim i na Instagramu, a uskoro će krenuti snimati i za YouTube! Jedva čekam! :)

9. HRVATSKI NOGOMETNI SAVEZ

Nema smisla objašnjavati zašto pratim ovaj kanal! :D Sviđa mi se što često objavljuju zanimljive videe s nogometašima i tako možemo doznati svašta!




10. IVANA BLAŽOTI MIJOČ

Ivana je prva hrvatska YouTube-rica koju sam počela gledati! Imala je negdje 6000 pratitelja tada, a sada ima preko 50 000! Nedavno je postala mama, pa i svoju bebu ubacuje u videe! :)



11. JANA DAČOVIĆ

Jana je također jedna od prvih YouTube-rica koje sam počela gledati! I dalje ju volim i snima super videe!




12. JASON DERULO

Jasonovu glazbu obožavam, stoga sam se pretplatila na njegov kanal kako bih bila u toku svaki put kada izbaci novu pjesmu! :D




13. JEANINETV VLOGS



U zadnje vrijeme ju i nisam gledala, odnosno pratila redovito jer stvarno ne stignem redovito pratiti rad svakog YouTubera kojeg pratim, ali obožavam ovu curu jer je iskrena i posebna! :) Nije uživljena i to mi se sviđa kod nje, a ima korisne videe!


14. JEFFREE STAR

On je jedini muški beauty YouTuber kojeg pratim i obožavam njegov smisao za humor! :D



15. JELENA PERIĆ

Ona je najpopularnija Hrvatica na Instagramu i izgledom podsjeća na Kim Kardashian! :D Volim ju gledati jer se prekrasno šminka i ima jako kvalitetne videe tako da nikada ne biste rekli da je iz Hrvatske! :)




16. JOLE OFFICIAL

Jole je meni dobar hrvatski pjevač iako ga trenutno ne slušam, ali poslušam kada izbaci neku novu pjesmu!



17. JOOMBOOS

JoomBoos jako volim jer objedinjuju više YouTubera i često izbacuju videe!






18. JOSHUA SUAREZ

Njega sam otkrila dok je još imao 600 000 pretplatnika, a sada ima preko milijun. ;) Sviđa mi se jako jer snima predobre prankove itd.!








19. JUSTIN BIEBER

Njega također pratim da budem u toku kad izbaci novu pjesmu!





20. LEA STANKOVIĆ




Volim gledati njen serijal "Tipovi..." jer su baš smiješni videi!











To bi bilo to od današnjeg posta! Koje YouTube kanale vi volite pratiti? 





Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)








PROČITAJTE JOŠ:

Top 10 quotes

Manzara/ zimska ponuda 

Review: Zoella products

Wroclaw, Poland

-------------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com








*This post is not sponsored!*






Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE