Christmas tag

Pozdrav svima! Za nekoliko dana nam je Božić te sam stoga odlučila ubaciti neki božićni post na blog! :D Našla sam super pitanja za "Christmas tag", pa ću odgovoriti na njih, a također je isti ovakav post napravilabi Dorotea sa bloga Doroty4! Ako se i vama budu svidjela, možete odgovoriti na njih u komentarima ili napisati svoj post! :D Svakako pogledajte i Dorotein post i ne zaboravite se pretplatiti na njen i moj blog! :)




1. Jesu li u djetinjstvu tvoja braća i sestre dobivali poklone koje si ti htjela?

Pa više-manje da, kao i ja. Ili nam mama sama kupi, ali uvijek pogodi. :)

2. Budi iskrena: voliš li više primati ili davati poklone?


Volim i jedno i drugo. Iako bih više rekla da volim davati poklone jer kada vidim da sam usrećila tu osobu, budem baš sretna.




3. Donosiš li "novogodišnje odluke"? Držiš li ih se?


Puno sam ja novogodišnjih odluka donosila, ali ničega se baš nisam držala. :D

4. Otvaraš li poklone na Badnjak?


Ako skužim da mi je poklon u sobi prije nego zaspem, svakako ga otvorim ako ne mogu izdržati. Draže mi bude strpjeti se do ujutro, pa zajedno sa svima otvarati.




5. Jesi li ikada napravila snjegovića?


Tko nije?! Baš sam se sada sjetila kako smo išli češće van i provodili po cijele dane na snijegu praveći bunkere itd.

6. Kako urediš svoju kuću povodom blagdana?


Par sitnica svugdje stavimo i onda sve lijepo izgleda. Ne smijemo izostaviti bor, adventski vijenac i vijenac na ulaznim vratima. 




7. Imaš li pravo ili umjetno božićno drvce?


Umjetno jer je praktičnije. Ne moramo svake godine kupovati novo i ne otpadaju često iglice.

8. Tko čini tvoj Božić posebnim?


Moja uža i šira obitelj. Pogotovo kada se svi okupimo.




9. Voliš li više božićne ili rođendanske proslave?


Božićne proslave jer nekako se ističe to zajedništvo, a ne ono moj je rođendan pa sam ja u centru pažnje...

10. Što voliš raditi pod zimskim praznicima?


Crtati, gledati filmove, videe na YouTube-u, družiti se s obitelji, putovati, ići u goste, pisati postove, družiti se s prijateljima i još puno toga. Sviđa mi se što onda imam baš puno vremena za sve.

11. Koji je najbolji božićni poklon kojega si ikada dobila?


Ne mogu izdvojiti najbolji jer se ni ne sjećam svih.

12. Koji je najgori božićni poklon kojega si ikada dobila?


Ne postoji najgori božićni poklon... Svaki poklon je lijep na svoj način.




13. Koja je tvoja omiljena blagdanska hrana?


Aufff... sarma! A onda pečenka, kolači i sve redom... (osim francuske, nju ne volim)!

14. Koji je tvoj omiljeni božićni film?


Prije bi to bio Sam u kući, ali više mi ide na živce... Iako bih izdvojila Sam u kući 4, taj dio mi se jako sviđa. :D

15. Koja ti je omiljena božićna pjesma?


Božić dolazi od Band Aida i Last Christmas od Whama!

16. Što čini tvoje blagdane posebnim?

Slobodno vrijeme koje mogu iskoristiti na razne načine!




17. Koje bi bilo tvoje mjesto iz snova za posjetiti tijekom božićnih praznika?


Neka planina sa puno snijega jer bih voljela naučiti skijati. Prije me to nije privlačilo.

18. Kada kod tebe počinje božićna euforija?


Tjedan dana prije Božića jer škola već polako završava... :D

19. Tko čini većinu posla u tvojoj obitelji na Božić?

Mama. :)




20. Imaš pravo na jednu božićnu želju... Što bi zaželjela?


Da mi iduća godina bude još bolja od ove (jer je i ova bila vrh vrhova) i da smo svi zdravi! Ako nema zdravlja, sve je uzalud.



Nadam se da vam se svidio današnji post! :)
Do idućeg posta, pozdrav!


Sve najbolje vama i vašima za božićne blagdane!








PROČITAJTE JOŠ:

YouTube kanali koje pratim/ 2.dio

Top 10 quotes

SOL course

My Aura Collection

-----------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com








*This post is not sponsored!*


Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE