Music tag

Pozdrav svima! Danas sam vam odlučila pripremiti MUSIC TAG! Ovaj post je collab sa djevojkom sa bloga PajaMala. Odgovorila sam na pitanja poput: koje su mi omiljene pjesme iz serije, filma..., pjesma koja me rasplače, za koju pjesmu mislim da je precijenjena, ali i mnoštvo toga. Ako vas zanima, nastavite čitati, ali se ne zaboravite pretplatiti na blog! :)

P.S. Do sutra traje darivanje povodom godine dana bloga, a možete se prijaviti klikom ovdje.






1. Posljednja pjesma koju si slušala?




2. Posljednja pjesma koju si otkrila na YouTubeu?

Nisam ovu pjesmu tek sada otkrila, ali je ne mogu prestati slušati i to baš ovaj video. :)



3. Omiljeni bend?

Pravila igre. :) Volim i Little Mix. :D

4. Omiljeni solo umjetnik?

Ne mogu izdvojiti samo jednog, ali popis najdražih pjevača pročitajte klikom ovdje.

5. Live nastup koji želiš čuti?




Želim uživo slušati Marka Kutlića kako pjeva jer ima prekrasan glas! :D No, naravno želim ići na koncert Enriquea Iglesiasa jer do sada nisam išla, ali kad tad ću otići. ;)

6. Pjesma koju si mrzila, a sada ju voliš?

Na početku uopće nisam voljela Marcusa i Martinusa jer sam mislila da su umišljeni, ali kasnije sam poslušala par njihovih pjesama i pogledala emisiju koja se sastoji od par epizoda i prikazuje njihov život. Tamo se može vidjeti kakvi su oni zapravo. :D






7. Za koji bend ti je žao što se raspao?




Nemam baš konkretan bend za koji mi je žao jer ako oni to odluče, njihova odluka. Žao mi je samo što Marko Kutlić ne pjeva više u Pravilima Igre. No, još je bolji u samostalnoj karijeri, a oni ne znaju što su izgubili time što je on otišao. ;)

8. Omiljena pjesma iz filma?

Ne pratim baš pjesme u filmu. :/

9. Omiljena melodija iz serije?

Ne mogu se sad baš sjetiti određene melodije iz neke serije, ali svaka serija mi više-manje ima dobru melodiju! ;)

10. Pjesma na stranom jeziku?

Jaooo, težak izbor. :( Stavila bih i neku pjesmu na norveškom od Marcusa&Martinusa, a opet bih i neku na španjolskom od Enriquea hehe :D !





11. Pjesma iz godine tvog rođenja?

Uff... ovdje moram navesti Enriqueove pjesme jer je to bio uspon njegove karijere! :D Pjesme "Hero" i "Escape"! Pjesma "Hero" je nastala za vrijeme terorističkog napada na "Twin towers" u New Yorku. Pjesma je postala popularna jer je ljudima davala nadu u teškim trenutcima. :)

12. Precijenjena pjesma?

Od Ere Istrefi "BonBon"... Ništa posebno. :(

13. Pjesma koju preporučuješ svima?




14. Pjesma koja te podsjeća na neki događaj?






Live it up od Nicky Jama, Willa Smitha i Ere Istrefi. Podsjeća me na Svjetsko nogometno prvenstvo svaki put kad ju čujem i na izvrstan uspjeh koji smo ostvarili. :D Odlična pjesma!

15. Pjesma uz koju uvijek moraš pjevati?




16. Pjesma koja te rasplače?

Nemam pjesmu koja me rasplače haha :D Bar se ne mogu sjetiti... :/

17. Omiljena brza pjesma?






18. Omiljena božićna pjesma?

Od naših je to "Božić dolazi" od Srebrnih krila, a od stranih je to Whamova pjesma "Last Christmas"! :D







19. Omiljena klasična skladba?

Od Mozarta "Eine kleine Nachtmusik" ili "Mala noćna muzika"! :D

20. Omiljena narodna pjesma?

Ako se misli na cajku... hm.. Ne mogu izdvojiti omiljenu jer ih ni ne slušam previše! :(






Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)




PROČITAJTE JOŠ:

Top 5 domaćih dizajnera

Review: Rock Filius T-Shirt

In Memoriam - Toše Proeski

---------------------------------------------------------------------

INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com








*This post is not sponsored!*






Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE