1st anniversary + GIVEAWAY

Pozdrav, dragi moji! :) Dobro došli na moj blog! Danas je točno godinu dana otkako sam otvorila ovaj blog! 21.10. 2017. je sve započelo! Presretna sam i ne mogu vjerovati da je prošlo već godinu dana! :D Prekrasnih godinu dana! Odlučila sam napisati ovaj post kako bi na nekakav način obilježili ovih godinu dana, a i na kraju posta vas čeka darivanje tako da svakako ostanite do kraja! :) Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je u potpunosti besplatno, a meni puno znači!












 

KAKO SAM ZAPOČELA BLOG?

U slučaju da ne znate kako je nastao ovaj blog, možete detaljnije pročitati u postu "KAKO JE NASTAO OVAJ BLOG?".


Prije sam se toliko zamarala i brinula što će drugi misliti itd., ali sada mi to nije važno! U ovih godinu dana sam postigla toliko toga vezanog uz blog što nisam ni očekivala, a kamoli planirala! :) Blog sam otvorila prije svega jer volim pisati i super mi je što se na ovakav način mogu izraziti, a i vidim da se i vama sviđa! :) Mogu pisati o onome što me zanima i što volim, a nakon nekog vremena se volim podsjetiti i vidjeti kako sam razmišljala ili gdje sam bila prije nekog vremena. :) Ostvarila sam razne suradnje sa super brendovima, išla sam na event koji je bio izvrstan! Najbolje je od svega što sam "upoznala" dosta super cura za koje se nadam da ću ih imati priliku i uživo upoznati jednoga dana!


Koliko dugo me pratite i kako vam se sviđa moj blog?

P.S. Ispod vidite moju prvu objavljenu fotografiju na blogu! :D









NAJDRAŽI POSTOVI

Izdvojit ću vam svoje najdraže postove koje sam s velikim guštom napisala, a ako ih niste pročitali, slobodno kliknite! ;)



  1. Petar Grašo, koncert Arena Zagreb #20godina



      2. My top male singers



      3. Christmas outfit 2017

      4. Ludwigshafen 2017/2018








    8. London 2018




     



 




 
12. Belgrade




 

































19. MY TOP 10 SONGS

20. In Memoriam - Toše Proeski







VAŠE MIŠLJENJE, KRITIKE, PRIJEDLOZI I POHVALE

Želim vam još reći da se uvijek trudim oko bloga i kvalitete postova! Uvijek mi i vi možete predložiti o čemu želite da napišem post ili s kim želite da napravim collab! Rado ću saslušati i vaše ideje, mišljenja, kritike i pohvale! Sve to mi možete pisati u komentarima, na mailu (beautycorner2111@gmail.com) i Instagramu (@onlymaja1)! :D








A saaaadaaaa.... dosta "brbljanja" jer je vrijeme za darivanje!





DARIVANJE


S obzirom da me dosta vas podržava i prati od samoga početka, odlučila sam napraviti jedno darivanje! U suradnji sa essence-om i CATRICE-om dvoje od vas može osvojiti jedan od ova dva prekrasna paketića! Darivanje je otvoreno samo za područje Republike Hrvatske, ali vjerujem da će u budućnosti biti i van granica. ;) Sudjelovati možete ako imati adresu u RH ili ako je netko u mogućnosti primiti paket za vas! Darivanje traje do 1.11.2018.g., a pobjednika ću proglasiti na Instagram profilu!









Sve što trebate učiniti je:
1. Biti pretplaćeni na blog! (Sa desne strane bloga u rubrici "Sljedbenici" kliknite "Prati"!)
2. Pratiti me na Instagramu! (@onlymaja1)
3. Ostaviti komentar ispod posta s vašim username-om na Instagramu s kojega me pratite i napisati koji od ova dva paketića želite!

Sretno!


Pobjednice su Magdalena Jeleč i Dorotea Marija Detelić! Čestitke! :)





Nadam se da vam se svidio današnji post i da ćete sudjelovati u darivanju!
Do idućeg posta, pozdrav! :)









PROČITAJTE JOŠ:

My collection of jewerly

Lush Christmas&Halloween launch party

My essence collection

Makeup organization

-----------------------------------------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com







*This post is sponsored! *




Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE