Belgrade

Pozdrav! U današnjem postu ću vam pisati o Beogradu jer sam ga posjetila prije nekoliko dana! Ne zaboravite se pretplatiti na blog sa desne strane jer je besplatno! :)


Već neko vrijeme sam imala želju posjetiti Beograd jer mi se činio kao zanimljiv grad i kada mi se ukazala prilika, nisam ju mogla propustiti! :) Na fotografiji dolje možete vidjeti najpoznatiju beogradsku ulicu "Knez Mihailovu".


Beograd kao najveći grad Srbije je njeno kulturno i gospodarsko središte!  Većina grada je kao i svi ostali gradovi. Sve je užurbano i urbano te mnoštvo ljudi je na ulicama što nam govori i podataka da ondje živi oko 1,5 milijuna ljudi. Bila sam svjesna te činjenice, ali ipak nisam očekivala toliku gužvu. Na fotografiji dolje možete vidjeti Dom narodne skupštine Republike Srbije. 


Pored svih trgovina, divnih restorana itd. ipak mislim da je najljepši dio Beograda Kalemegdan, odnosno Beogradska tvrđava koja je i najveća u Beogradu. Iako ima puno ljudi, sve je okruženo prirodom i pruža se izvanredan pogled na ušće Save u Dunav. 











Ostaviti ću vam i par fotografija Beogradske tvrđave.














Na Kalemegdanu se nalazi i kao "Dino world", odnosno muzej sa maketama dinosaura što je super za djecu. 



Pored raznih znamenitosti, vidjela sam i prekrasne hotele,a jedan od najpoznatijih je hotel Moskva sa 5 zvjezdica. Njega možete vidjeti na fotografiji ispod.



"Royal palace" se nalazi na Bulevaru kneza Aleksandra Karađorđevića. Otvorena je 1929.g. Danas u njoj budu princ Aleksandar sa svojom obitelji. Arhitekti su Živojin Nikolić i Nikolay Krassnoff. Palača se nalazi preko puta Doma narodne skupštine Republike Srbije.




Oduševilo  me i tzv. beogradsko more. Odnosno mali dio obale rijeke Save u blizini mosta Ade. Pokraj se nalazi prekrasno šetalište. Podsjeća me na zagrebački Bundek.







Na fotografijama ispod možete vidjeti željeznički kolodvor.




Nadam se da vam se svidio današnji post!


Jeste li ikada bili u Beogradu i kako vam se sviđa?


Meni je Kalemegdan predivan, ali ne bih mogla tamo živjeti jer je prevelik grad i ima mnoštvo ljudi.



Do idućeg posta, pozdrav! :)


PROČITAJTE JOŠ:




--------------------------------------------------------------------------------------------------

INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com



*This post is not sponsored!*

Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE