New in: Oriflame

Pozdrav svima! Danas vam po prvi puta na svome blogu predstavljam brend za koji ste sigurno već čuli, a to je Oriflame. Sjedište ove tvrtke je u Švedskoj, a rasprostranjena je diljem cijele Europe. Ako vas zanima što sam ja dobila od njih nastavite čitati, ali ne zaboravite se pretplatiti na blog!





Nedavno mi je stigla ova preslatka paletica sa žarkim bojama! Takvu još nisam imala stoga, pa će mi super doći jer je mala i stane svugdje. Cijena paletice je 120 kn.





 U paletici se nalazi 8 nijansi, od kojih je 5 žarkih, a ostale su crna, siva i bijela. Sve nijanse su shimmer.



Na svakoj nijansi se nalazi broj jer na gornjem poklopcu sa unutrašnje strane imate prijedloge kako se možete našminkati. :)





Nijanse su pigmentirane što mi je jako važno! Paletica je veličine 4.64 g.










Jeste li već nekada isprobale Oriflame kozmetiku te kako vam se svidjela? Oduševljena sam paleticom. 

ORIFLAME: https://hr.oriflame.com/
ORIFLAME INSTAGRAM: @oriflame_croatia



Nadam se da vam se svidio današnji post!

Do idućeg posta, pozdrav! :)




PROČITAJTE JOŠ:



TOP 5 SERIES

CONCERT OF MARCUS&MARTINUS IN ZAGREB!

--------------------------------------------------------------------------------

INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com








*This post is sponsored!*

Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE