MY TOP 10 SONGS










Pozdrav svima! Danas sam Vam odlučila otkriti mojih, trenutno najdražih, 10 pjesama.
Volim slušati strane pjesme, odnosno pop glazbu, ali i neke izvođače sa ovih prostora kao što su Petar Grašo, Tony Cetinski, Toše Proeski itd. Primijetila sam da posebno volim slušati latino izvođače kao što su Enrique Iglesias i Jennifer Lopez. Nisam tip osobe koji će na mobitelu imati 500 pjesama, ali zato imam par najdražih. Teško mogu odlučiti koje su mi najdraže i poredati ih, ali nekako sam uspjela sve rasporediti.


Uz svaku pjesmu ću vam staviti link i video da biste ju mogli poslušati u slučaju da vas zanima.

1. PETAR GRAŠO - "VERA OD SUVOG ZLATA"

Ova pjesma mi je odlična i dosadila sam više svim ukućanima koliko pjevam Grašine pjesme haha :D Volim ju radi ritma, a i tekst je izvrstan. Od njegovih pjesama još volim Nevistu.

U slučaju da niste pročitali moj post o koncertu Petra Graše u Areni Zagreb, 25.11.2017., to možete učiniti klikom OVDJE.


2. ENRIQUE IGLESIAS - "SUBEME LA RADIO"
Enrique me svaki put oduševi novom pjesmom. Od dana kada je izašla slušam ju neprestano. Obožavam španjolski jezik i brzo zapamtim riječi pjesme! Uskoro mu izlazi i nova pjesma nakon godinu dana. 


3. SHAWN MENDES - "THERE´S NOTHING HOLDIN´ ME BACK"
I dalje se divim Shawnu da sa svojih 19 godina ima tako dobre pjesme i predivan glas! Zaslužuje svaku nagradu koju je do sada dobio i još puno njih.


4. TONY CETINSKI = "ONAJ ´KO TE LJUBI SRETAN JE"
Na koncertu Tonyja Cetinskoga sam bila prije 1,5 godinu i bilo mi je super! Jedan je od boljih hrvatskih izvođača!



5. PETAR GRAŠO = "92." 
Opet. Da! Što mogu kada ima predivne pjesme !? Ova mi je također najdraža! Prije koncerta u Zagrebu sam često gledala snimke koncerta iz Spaladium arene u Splitu.


6. ED SHEERAN = "SHAPE OF YOU"
Izvrstan ritam, tekst, ma sve!


7. DJ KHALED = "I´M THE ONE" FT. JUSTIN BIEBER, QUAVO, CHANCE THE RAPPER, LIL WAYNE
DJ Khaled i Justin Bieber su odličan dvojac! Ova pjesma mi se jako sviđa jer je sva nekako opuštena. Spot je prekrasan, ali dolje sam stavila lyrics video.




8. LUIS FONSI, DEMI LOVATO = "ECHAME LA CULPA"

Još jedan Fonsijev hit u nizu. Pjesma je vrlo slična Despacitu, ali ova mi je draža iako još učim riječi! 



9.  BRUNO MARS = "THE LAZY SONG"
Bruno Mars mi je jedan od omiljenih izvođača, a ova pjesma mi je trenutno njegova najdraža! Još volim "Uptown funk", "Grenade"...


10. ŽELJKO JOKSIMOVIĆ = "MILIMETAR"
Od svih izvođača sa našega područja, a da nije iz Hrvatske mi je najdraži Željko Joksimović. Pjesma "Milimetar" mi se svidjela na prvu jer je živahna.


I kako da završim ovaj post, a da vam ne ubacim najnoviju pjesmu Petra Graše !?
Jako mi se sviđa jer je emotivna.

Možete ju poslušati klikom na sljedeći link: https://www.youtube.com/watch?v=j4ppyoZNt_Y


Koja je vaša najdraža pjesma?


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Možete me potražiti na Instragramu: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com

Pretplatite se na blog ako niste!

Do idućeg posta, pozdrav!

*This post is not sponsored!*

Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE