One casual outfit for a sunny day

Pozdrav! Ovaj post nije bio planiran, ali kada sam vidjela kako su fotografije lijepe, odlučila sam ga napraviti i pokazati malo svoju svakodnevnicu i što sam ja obukla. Ako vas zanima, nastavite čitati! :) Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno!



Bio je lijep i sunčan dan, pa sam se odlučila prošetati popodne s prijateljicom i otići na sladoled, kavu... Nekako sam razmišljala i shvatila da nemam nijednu sliku na našem šetalištu, tzv. Keju, kraj Save. Vrijeme je bilo stvarno lijepo, pa sam obukla haljinu na prugice (jednu od dražih) i novu torbicu koju obožavam!


Radi se o haljini iz H&M-a, iznad koljena je i bez rukava. Strukirana je što mi se jako sviđa!







Uz nju sam iskombinirala obične "papuče". Ne znam kako da ih nazovem, a valjda ćete shvatiti o kakvom modelu se radi. One su crne i kožne, a kupila sam ih u CCC-u.





Pošto sam veliki ljubitelj malih torbica, super se uklopila ova svijetlo plava iz Takka! Ne mogu vam opisati koliko ju obožavam. Želja mi je imati torbice u svim bojama! :D







Zadovoljna sam kako su slike ispale i kako sam provela taj dan! Počeli su ljetni praznici i svaki dan planiram biti vani i što manje u kući. Jedva čekam putovanje u Englesku i svoj prvi let avionom, a o svemu ću se potruditi pisati ovdje. ;)














Nadam se da vam se svidio današnji post!

Do idućeg posta, pozdrav! :)



PROČITAJTE JOŠ:



----------------------------------------------------------------------------------------------------------

INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com




*This post is not sponsored!*

Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE