10 u 10 tag


Pozdrav! Škola je napokon gotova, a ja danas za vas imam interesantan post! Prije par mjeseci sam naišla na zanimljiv tag kod Le Makeup Freak, ona ga je sama i osmislila, pa sam odlučila odgovoriti na pitanja! Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno!

 P.S. Još uvijek radim na poboljšanju dizajna bloga. Želim napraviti nešto najbolje do sada, a za to mi treba vremena! Postovi će izlaziti kao i do sada UTORKOM i PETKOM, a možda i češće!




1. Kada bi se pružila prilika da kreiraš jednu liniju kozmetičkog proizvoda, što bi to bilo?

Hmm... što ja ne bih voljela kreirati... Najviše bih voljela imati svoju liniju sprejeva za tijelo, kao npr. Victoria`s secret! Obožavam ih i zato bih voljela imati tako nešto i svoje.


2. Moraš odabrati: Doživotni besplatan odlazak kod kozmetičarke na manikuru/ ugradnju noktiju ili besplatan doživotni odlazak u frizerski salon?

Definitivno besplatan doživotni odlazak u frizerski salon jer do sada nokte nikada nisam nadograđivala, niti nemam želju.


3. Kada bi mogla, što bi promijenila u kozmetičkoj industriji?

Zabranila bih testiranje na životinjama i zabranila bih korištenje štetnih supstanci u nastanku nekog proizvoda!


4. Imaš kupon od 1000 kuna. Moraš odabrati hoćeš li ga potrošiti na preparativnu ili dekorativnu kozmetiku?

Dekorativnu jer bih si htjela naručiti neke skuplje palete kao npr. od Jeffree Stara itd. Zanima me kakve su, pošto ih svi hvale, pa da ih i ja isprobam. Volim kupovati gluposti hahahah i vjerujem da mi možda ona ne bi ni trebala, ali eto kad već imam 1000 kn, zašto ne.


5. Na poslovnom si sastanku. Žena s kojom vodiš razgovor ima ruž na zubima i odlijepila joj se napola umjetna trepavica. Hoćeš li joj skrenuti pažnju na to ili ćeš izignorirati sve zajedno?

Rekla bih joj. Bolje da joj kažem ja nego da takva hoda cijeli dan.


6. Tebi draga i bliska osoba ti je poklonila užasno skupi i luksuzni ruž za usne, no nijansa ruža ti ne stoji nimalo i nijansa je u najmanju ruku ružna i ništa ti se osim pakiranja na tom ružu ne sviđa i nema šanse da nosiš taj ruž. No dva tjedna kasnije, sa tom se osobom dogovoriš za piće i zadnji SMS od te osobe glasi: "Nadam se da ćeš nositi svoj ruž večeras? :)" Što ćeš napraviti?

Ako netko kupuje nešto skupo, valjda gleda da odgovara toj osobi kojoj kupuje jer neće bezveze baciti novac. Ako mi je nijansa baš toliko grozna, rekla bih da sam slučajno stala na njega ili da mi ga je pas pojeo, izmislila bih već nešto. :D Ali s druge strane, jedanput mogu nositi taj ruž, ma ne znam. Mogu se samo nadati da neću doći u takvu situaciju.


7. Koji je najčudniji kompliment koji si dobila na račun svog makeupa?

Nije najčudniji ali mi je jako smiješan. Inače se ne šminkam u školu, nekada znam kada mi je baš dosadno. I tako sam se jedan dan sredila i stavila jedan jako pigmentiran highlighter hahhahah. Prijatelj iz razreda mi je rekao da mi vidi cijelu galaksiju na licu koliko blještim. :D


8. Makeup look zbog kojeg se osjećaš kao milijun dolara (i više) ?

Kada stavim ruž boje čokolade. (Uz naravno korektor, konturu..) Nevjerojatno je koliko taj ruž daje dojam da imam još bjelje zube.


9. Najbolji beauty citat koji si pročitala/ čula/ vidjela?

"Beauty comes inside out." ("Ljepota dolazi iznutra.")

Bez pretjeranih objašnjavanja...Uzalud nam sva šminka, ako osoba nije ok.


10. Koje je, po tvom mišljenju, ultimativno beauty pravilo kojeg bi se svi trebali pridržavati?

Blendajte, ljudi, blendajte! Svakodnevno vidim toliko djevojaka koje ne znaju izblendati sjenilo, pa izgledaju kao da ih netko šakom udario.



Nadam se da vam se svidio današnji post! Meni su pitanja bila zanimljiva, a ako i vi želite, možete napraviti svoju verziju. ;) Možete odgovore napisati u komentarima ili napisati svoj post, pa mi zalijepiti link. 


Do idućeg posta, pozdrav!




PROČITAJTE JOŠ:

The most beautiful football players of The World Cup 2018


Makeup organization 

My collection of makeup brushes 2018

---------------------------------------------------

MAIL: beautycorner2111@gmail.com
INSTAGRAM: @onlymaja1

*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE