Summer playlist 2018

Pozdrav svima! Za danas sam odlučila pripremiti ljetnu playlistu za 2018.g. u suradnji sa divnom djevojkom sa bloga Innisall, tako da nakon ovoga, obavezno pročitajte i njen post. Nisam još sigurna koliko ću pjesama ubaciti i koje ubaciti, a da se uklapaju uz ljeto, no do kraja posta ću odlučiti. Popis mojih 10 najdražih pjesama možete pročitati klikom ovdje. Ako niste možete me zapratiti na Instagramu (@onlymaja1) te se pretplatiti na blog sa desne strane. :D A mi možemo na post! :)







1. ŽELJKO JOKSIMOVIĆ - PONELO ME


Ova pjesma je toliko dobra i super je za ljeto! Melodija me malo podsjeća na pjesmu "Milimetar", ali je odlična i još bolja! Spot prikazuje baš pravi ljetni party! :D Željko je nedavno održao 1000. koncert na Tašmajdanu u Beogradu, a po snimkama mogu vidjeti da je to bio pravi spektakl!



2. ENRIQUE IGLESIAS ft. PITBULL - MOVE TO MIAMI


I vrapci na grani već znaju koliko volim Enriquea! :D Oduševi me svaka njegova pjesma, pa sam tako i ovu brzo zavoljela. Pitbull i Enrique žive u Miamiju i već dugi niz godina su prijatelji, čak se nazivaju i braćom. Imaju već par dueta, a već vidim da će ovo biti pravi ljetni hit. Ne zaboravite pogledati spot na YouTubeu! :)



3. MARKO KUTLIĆ - SAM PROTIV SVIH


Treći samostalni singl će zasigurno biti hit kao i prethodna dva. Marko mi je puno draži otkako ima samostalne pjesme. Spot je sniman u Italiji, a pjesma je prekrasna! :D Čovjek ima nevjerojatan glas!



4. MILIGRAM ft. SEVERINA - OD LETA DO LETA (OD LJETA DO LJETA)


Pjesma mi se sviđa jer ima živahan ritam, prava je ljetna. Spominje se ljeto u Hrvatskoj kao i ljeto u Crnoj Gori te mi je to super spoj ovih pjevača i njihovih zemalja. Nije da se naglašava samo jedna zemlja nego obje. ;)



5. ANDRIJA JO ft. JENNI MARTIN - OPUSTI SE



Već je poznato kako uz Enriquea volim i španjolski jezik te latino glazbu. Jenni je unijela poseban štih u pjesmu pjevajući dio na španjolskom jeziku i odličan je! Trebala je više pjevati, a taj dio mi je najdraži! :D *Stavila sam Jennin cover jer mi iz nekog razloga za mnoge pjesme ne želi ubaciti pravi spot! :/*



6. STOKA ft. LayZ - MOJA CROATIA


PRAVA NAVIJAČKA PJESMA! Definitivno najbolja navijačka pjesma osmišljena za Svjetsko nogometno prvenstvo 2018.! Što li su sve nabrojali, refren.... sve mi se sviđa! Jako mi je drago radi LayZ-ja jer je napravio duet sa svojim uzorom! Svaka čast! :D



7. ENRIQUE IGLESIAS, DESCEMER BUENO ft. EL MICHA - NOS FUIMOS LEJOS


Još jedna Enriqueova! Ovaj put sa Descemerom i El Michom! Divna je i spot je stvarno nekako ljetni i rasplesan! 



8. MARCUS & MARTINUS ft. SILENTO - LIKE IT LIKE IT




Pjesma je izašla prije otprilike nešto više od godine dana, a savršena je za ljeto. U spotu se oni bacaju u bazen, društvo, prijatelji, ljeto... https://www.youtube.com/watch?v=eUZ5VSMLyVs Vjerojatno bih uz ovu pjesmu ubacila i Dance with you!



9. LANA JURČEVIĆ - LUDO LJETO


Pjesma je objavljena 2015., a super je za ljeto! Ne želim da me krivo shvatite, ali nemam previše za pisati o svakoj pjesmi kad mi jednostavno svaka ide uz ljeto!



10. LUIS FONSI, STEFFLON DON - CALYPSO


Nisam mogla staviti Despacito jer je to bio prošlogodišnji hit i mislim da je već svima dosadio! Još uvijek volim tu pjesmu, ali mi je i ova ok.



NADAM SE DA VAM SE SVIDIO DANAŠNJI POST! USPJELA SAM IZABRATI 1O LJETNIH PJESAMA, PO MOM MIŠLJENJU KOJE SU DOBRE ZA LJETO! :) DIJELIMO LI MIŠLJENJE? KOJI SU VAŠI FAVORITI?



PROČITAJTE JOŠ:



----------------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com




*This post is not sponsored!*




Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE