Igra li još tko Stardoll?

Pozdrav svima! Jutros sam se vratila iz Poljske nakon dva tjedna koja su baš proletjela! Ne brinite, postova će biti dosta jer mi je usput bio i rođendan dok sam bila tamo, ali mi treba neko vrijeme dok to sve stignem pripremiti i nadoknaditi sve što se tiče škole! Nadam se da ćete imati razumijevanja!  Danas sam pripremila post o jednoj igrici koju sam počela igrati u 5.razredu osnovne škole i još uvijek ju igram. :D Bila mi je želja saznati jesam li jedina koja ju još uvijek igra, ima li vas još ili ste ju igrali možda prije. :) Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno! :D







POVIJEST I INFO O STARDOLLU

Stardoll je igrica koja je osmišljena na temelju virtualnih ljudi. Objavljena je 2004., a do rujna 2009. igrica je skupila 200 000 igrača. Do ožujka 2014. igrica je privukla 300 milijuna korisnika iz raznih dijelova svijeta.



Na Stardollu, korisnici mogu kreirati svoju MeDoll, tj. sebe i svoj apartman u igrici, te odjenuti razne osobe koje se nude u odjeljku Dress Up & Games. Također, mogu se učlaniti u razne klubove te tako komunicirati s drugim ljudima na Stardollu.



Stardoll se prvi put pojavio kao Paperdoll Heaven 2004., što je tad bila osobna stranica finske kućanice Liise Wrang. Kreatorica, tj. Wrang, je napravila stranicu kako bi "odvukla djevojčice od nasilnih igara koje dječaci igraju".
2006. godine nastala je igra na temu stranice Paperdollheaven.com i nazvana je Stardoll.

Igra je napravljena uglavnom za djevojčice starije od 8 godina, a muški članovi u Stardollu su također dopušteni.




Kad se korisnik pridruži on je odmah predstavljen sa svim pravilima igre, te dobiva 700 starkovanica i 12 stardollara. Tada on može otvoriti centar Starplaza te kupiti odjeću, kozmetiku i nakit za svoju MeDoll, te namještaj za svoj apartman. To pomaže u prelaženju razina. 

Korisnici mogu slati poklone drugim korisnicima (kad dođu na 12. razinu). Korisnik može postati Superstar, no to se plaća. Kad dođe na 12. razinu, može postati i Royalty. No da bi to postao mora biti superstar godinu dana.

MOJ STARDOLL



Stardoll sam napravila 2013. godine jer oduvijek volim uređivati interijere, a ova igrica je savršeni spoj makeupa, stiliziranja odjeće i apartmana. Ne mogu vjerovati da je već toliko godina prošlo. Tada je to počelo biti popularno u našem razredu i sve cure su to imale, pa smo se "natjecale" koja će biti ljepša, imati skuplju odjeću, bolji apartman...  Mislila sam da nikada neću doći do nekog visokog levela, a sada sam 65 level. Od moga društva nitko više ne igra Stardoll, barem koliko ja znam. 







Moj username na Stardollu je MajaPoljarevic . Zanimljivo je što možete osnovati i svoj klub, pa objavljujete rasprave tamo koje je moguće komentirati i imate članove. Nešto slično kao blog. :) Na početku sam tamo pisala rasprave, a onda sam se odlučila za stvarni blog. 








PREDNOSTI: Kada sam ja pravila Stardoll puno se teže moglo uspjeti. Na početku uvijek dobijete 2-3 komada odjeće i namještaja. Prije je to bilo puno skromnije, a sada dobijete puno skuplje stvari i to je svakako velika prednost! Uz rješavanje zadataka akademije dobivate nagrade i novac.

NEDOSTATCI: Stardoll je izgubio smisao otkako se pravi puno "lažnih" profila. Na taj način osobe si šalju poklone sa tih drugih profila. Isto tako puno djevojaka radi muške profile, pa se više ne zna tko je muško, a tko žensko... Još jedan nedostatak mi je taj što je već prošlo 3 godine i više otkako sam riješila Akademiju i više ne mogu zaraditi novac tako lako, osim ako ne uplatim Superstar.


MOJE MIŠLJENJE: Svakome bih preporučila Stardoll i nije bitno koliko godina imate. Sve to što ta igrica nudi je stvarno super. U slučaju da volite samostalno dizajnirati odjeću, nakit i namještaj sve to također možete na Stardollu. 


U slučaju da imate Stardoll, napišite mi dolje u komentarima svoj username. 



JESTE LI NEKADA IGRALI STARDOLL ILI GA JOŠ UVIJEK IGRATE? MOŽDA GA PLANIRATE NAPRAVITI? 






Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)




PROČITAJTE JOŠ:

SOL course
20 činjenica o meni/ 2.dio

My Aura collection

Minimundus in Klagenfurt

-------------------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com





*This post is not sponsored!*


Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE