TMI tag

Pozdrav svima! Danas sam vam priredila jedan zanimljiv tag u suradnji sa dragom Doroteom, a njen blog možete posjetiti klikom ovdje. :) Odlučile smo napraviti TMI tag, odnosno "too much information". Nadamo se da ćete uživati, te se ne zaboravite pretplatiti na blog! :*







1.       Vjeruješ li u ljubav na prvi pogled?

Netko ti se može svidjeti na prvi pogled, ali moramo upoznati tu osobu i karakterno. ;)

2.       Jesi li ikada koristila četkicu za zube druge osobe?

Neeeee...ne znam zašto bit o itko ikada napravio :(

3.       Koji crtić ti je bio omiljeni u djetinjstvu?

Pčelica Maja, Fifi i cvjetno društvo... :)






4.       Koju si prvu riječ izgovorila kao mala?

Vjerojatno "mama". :D

5.       Vjeruješ li u vanzemaljce, ako da – zašto?

Ne vjerujem.

6.       Jesi li ikada poželjela biti YouTube zvijezda?

Tko nije?! Mislim da nije stvar u novcu, nego mi se sviđa koliko prilika taj posao nudi... Bilo bi mi super putovati svijetom, upoznavati nove ljude i snimati razne kampanje. Jako mi je fora kad netko od naših YouTubera izbaci knjigu ili tako nešto jer mislim da je to i njima velik doživljaj, a pogotovo kada znaš da će to netko uistinu čitati. ;)

7.       Voliš li više mamu ili tatu?

Ne znam stvarno tko može odgovoriti na ovo pitanje... :D

8.       Vjeruješ li da će u skorijoj budućnosti biti zombi apokalipsa na Zemlji?

Ne hahah :D


9.       Jesi li ikada razmišljala o svijetu bez tebe?

Nitko od nas neće živjeti vječno, tako da će sigurno doći vrijeme kada će svijet biti bez mene, ali nisam o tome razmišljala, nit ću jer nemam potrebu za tim. ;)

10.   Tko ti je bio omiljeni pjevač u djetinjstvu?

Toše Proeski. <3






11.   Je li bolji rap ili rock?

Ne slušam nijedno ni drugo baš nešto, ali reću ću rock. ;)

12.   Da možeš vratiti vrijeme, što bi učinila?

Otišla bih na još više putovanja i na više koncerata i utakmica! :)



13.   Da osvojiš 1 bilijun dolara, što bi prvo učinila?

Proslavila bih to. ;)

14.   Preferiraš li više Lamborghini ili Ferrari?

Eno, oba mi stoje u garaži, ne znam koji mi je draži hahahhahaha :D Šalaaa...

15.   Jesi li ikada ostala budna dulje od 24 sata?

Da, kada sam se vraćala iz Nizozemske.

16.   Jesi li ikada potajno poželjela da imaš druge roditelje?

Ne hahhaah :D

17.   Jesi li ikada potajno poželjela da imaš druge prijatelje?

Isto ne jer sam zadovoljna svojima i prijatelji su mi baš zato jer sam ih odabrala. :)

18.   Jesi li se ikada zaljubila u prijatelja?

Tko nije?! :D



19.   Jesi li ikada „varala“ na ispitima?

Opet ponavljam - Tko nijeee?!

20.   Tvoj celebrity crush?

Shawn Mendes. :)



21.   Jesi li ikada išla u teretanu?

Da, prije godinu dana sam išla par mjeseci, ali sam odustala radi škole, ali planiram se opet nekada vratiti jer se volim baviti nečim. :)

22.   Koji ti je omiljeni cvijet i zašto?

Ruže, orhideje itd. Svaki cvijet je lijep na svoj način... Obožavam bukete cvijeća. ;)

23.   Koji predmet u školi ti je omiljeni i zašto?

Ekonomija, marketing itd. Volim svaki... osim ovih brojčanih ahahhaha :D

24.   Je li Mohammed Ali „najveći svih vremena“?

Poštujem ga, ali ne bih htjela odgovoriti na ovo pitanje jer uopće nisam upoznata s njegovim životom. Znam samo tko je bio itd.


25.   Što slušaš kada se osjećaš loše?

Pustim svoju standardnu playlistu i to je to. Odmah se osjećam bolje! Planirala sam napraviti jedan post o mojoj playlisti, ali vidjet ću kada! :)











Nadam se da vam se svidio današnji post! Ne zaboravite posjetiti i Dorotein blog!

Do idućeg posta, pozdrav! :)









PROČITAJTE JOŠ:

SEA LIFE Speyer

Review: Zoella products

My top 5 male actors

Quiz about Enrique Iglesias

My essence collection

Budapest 2017

Haul/ Poland

--------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com






*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

Broj komentara: 7:

  1. Post je predobar i uživala sam čitajući odgovore na pitanja. Čak bih na mnoga pitanja i sama isto odgovorila. Tag je sam po sebi zanimljiv i pitanja su odlična. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljiv post, i sama sam nekada davno radila TMI tag i zna biti jako interesantno odgovarati na pitanja ❤

    www.livinglikev.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post! Želimo post o playlisti :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Veoma zanimljiv tag, drago mi je što si ovo uradila jer se na ovaj način možemo bolje upoznati s tobom, ja sam mrzila fifi i cvijetno društvo haha

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE