Komentiramo outfite s Coachelle 2019

Pozdrav svima! Za danas smo vam Lucija (sa bloga Lux- makeup lover) i ja odlučile pripremite postove vezane za ovogodišnju Coachellu! :) Izabrale smo nekoliko slika i svaka će reći što misli o određenom outfitu. U komentarima i vi možete napisati koji vam se sviđa, a svakako pogledajte i Lucijin post! Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno! :)

Svima koji slavite želim čestitati sutrašnji Uskrs i zaželjeti sve najbolje! :*






Drago mi je što su i neke osobe s naših prostora bile na Coachelli, pa bih voljela započeti s njima. Radi se o Tamari Kalinić i Zorani Jovanović! :) Obje su me oduševile svojim modnim kombinacijama te pogotovo mi se svidjela Zoranina kosa. :D Tamara je uoči Coachelle "lansirala" svoj brend sunčanih naočala SoShady i divne su!








Iduća na redu je Gigi Hadid i super mi je ova haljina! :) Sva je nekako lepršava, jednostavna a u isto vrijeme je i dizajn zanimljiv. :)




Zatim imamo Kendall Jenner koja je prekrasna i sviđa mi se njena frizura, haljina i šminka. Gležnjače mi se nimalo ne sviđaju, a za rukavice mislim da su dobre, ali ne bih ih ovako ukombinirala, barem ja. Vjerojatno je malo htjela istaknuti to sve, ali nije mi to to... :(




Emily Ratajkowski je manekenka iz Velike Britanije za koju mislim da se super obukla! :) Patike čine kombinaciju ležernijom što mi je super... Iako bih se ja za Coachellu odlučila za nekakav "boho vibe" odjeće, ali okej. :)




Valentina Ferragni već godinama posjećuje Coachellu i fenomenalno se obuče svaki put! Ova žuta haljina (ili su to suknja i top) s ovom frizurom mi je pun pogodak! :)



Winnie Harlow mi se super obukla! Boja kose je u kontrastu s odjećom i to mi je baš fora! Nosi jako popularne Filine tenisice oko kojih mnogi imaju dvojno mišljenje, ali meni su divne! :)





Još jedna manekenka, ali ovaj put je riječ o Oliviji Culpo! Jako lijepo mi se obukla te mi se sve sviđa! :)





To bi bilo to od današnjeg posta! Koji outfit se vama najviše sviđa?












Nadam se da vam se svidio post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)







PROČITAJTE JOŠ:

TMI tag

Haul/ Poland

Rotterdam, Netherlands

Review: Zoella products

SOL course

Review: Rock Filius Women`s T-Shirt Logo

-----------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com






*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

Broj komentara: 8:

  1. Odličan post! Hvala ti na divnom collabu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Valentina i Olivija su mi se najbolje obukle! Divan post! <3

    Vildana from Living Like V

    OdgovoriIzbriši
  3. Da mene je odusevila Zoranina kosa, a za stil koji me je kupio kada je oblacenje tu stavljam Oliviu Culpo , jednostavno je to moj fazon, i jako mi se svidja.

    https://aandymm.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Svi autfiti su mi se dopali, neki manji, neki više, ali je svaka iznijela to super i na svoj način. Nekako su mi se najviše istaknule Tamara i Zorana pogotovo zbog kose. Super post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE