Rotterdam, Netherlands

Pooozdrav svima! :D Sjetila se i ja sjesti i nešto napisati... :"/ U zadnje vrijeme nemam vremena skoro ni za što... Uglavnom, danas vam donosim 2. post vezan uz Nizozemsku, a radi se o Rotterdamu. Prvi dio možete pročitati klikom ovdje. Slike iz Nizozemske su mi jedne od najljepših koje imam s nekog putovanja, a pogotovo ćete se u to uvjeriti u ovom postu! U komentarima mi možete pisati prijedloge za nove postove, te se ne zaboravite pretplatiti na blog jer je besplatno! Također, puno više slika i videa možete potražiti na mom Instagramu (@onlymaja1).




Naravno da sam već rekla da mi je bilo nezaboravno kao i na svakom putovanju! :) Nešto što najviše volim pisati na ovome blogu su upravo postovi sa putovanja jer i meni onda na neki način ostaje uspomena! Svakako si planiram sve moguće slike sa svakoga putovanja izraditi i napraviti albume. ;)




To je bio jedan uistinu nezaboravan dan jer smo bili podijeljeni u grupe i mi sami smo morali ići u određene gradove diljem Nizozemske. Moja grupa je imala sreću jer smo dobili najbolji i najveći od ponuđenih! Na početku mi je malo bilo neobično i nisam mislila da ćemo se mi sami moći snaći u tako velikom gradu. 



 Željeznički kolodvor im izgleda fenomenalno! Evo slika kako izgleda noću! :) Vlakovi su im dosta brzi i neusporedivi s hrvatskim jer stignete za 1,5 h do mjesta koje je udaljeno 200 km, a kod nas biste se vozili 4 ili 5 sati...







Rotterdam je jedan od najljepših gradova koje sam ikada posjetila! Gdje god da stanete ukoliko se želite uslikati, slika ispadne prelijepa! :) Postao mi je neki običaj da gdje god da dođem, uslikam barem jedan ovakav znak kao na prvoj slici ispod. Čini mi se fora! :D















Možete naravno vidjeti i praznu čašu ledene kave iz Starbucksa, ali slika izgleda dobro tako da... :D Nema veze što sam tada bila prehlađena, dobro mi je sjela. ;)













Nemam striktno određeno, ali gdje god da odem volim prošetati gradom naravno i onda po trgovinama, možda naletim na neko sniženje. ;) Te na kraju svega otići u Starbucks ukoliko ga to mjesto ima. Tako je bilo i ovaj put i bome sam se neplanirano nakupovala stvari, a nisam potrošila puno novca jer su imali velika sniženja. Potrudit ću vam se napisati post o tome što sam kupila, ali ne mogu obećati kada... Kao što sam vam obećala i o Poljskoj... :/ 

Evo par slika kao iz tog dijela grada gdje imaju puno trgovina, djeluje mi nešto kao nekakav outlet centar, ali mislim da nije. ;)



Ova slika ispod mi je definitivno najdraža iz Nizozemske!




Markthal je zanimljivo uređena građevina u kojoj se nalaze mnogi štandovi i trgovine, nešto kao tržnica ali puuuno modernije. ;) Strop je prekrasan! Po njoj je Rotterdam i prepoznatljiv. ;)












Trg ispred Markthala je mjesto na kojem da stojite na istom mjestu možete dobiti fenomenalnu sliku s različite lokacije. ;) Na koju god stranu da se okrenete, djelovat će da ste otišli na drugi dio grada jer je cijeli taj trg prekrasan i građevine su zanimljive. U blizini se nalazi i nešto kao London eye, samo malo manje.











Nalazi se na obali rijeke Nieuwe Mass te je najveća luka u Europi, a 7. u svijetu. Drugi je najveći grad Nizozemske i mnogi ga nazivaju uzbudljivijim od Amsterdama. 









Evo još jedna slika za kraj! :) Ne volim previše pisati o znamenitostima, raznim podatcima itd. Više vas volim provesti kroz grad slikama! :D







Prekrasan grad i ukoliko ikada budete imali priliku, posjetite ga! :) Nadam se da ću se opet vratiti tamo!












Nadam se da vam se svidio današnji post!

Do idućeg posta, pozdrav! :)









PROČITAJTE JOŠ:









------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycrorner2111@gmail.com










*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

Broj komentara: 7:

  1. Jako mi se svidjaju slike, bas su super, i verujem da s se sjajno provela obilazeci ova mesta


    https://aandymm.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post,volim kada pišeš o putovanjima i fotkice su top! :)

    https://luxmakeuplover.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Post je super i zaista volim tvoje travel postove na blogu. Roterdam, a i Holandija generalno mi djeluju prelijepo, a slike su sve još više dočarale. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE