First time in the Netherlands

Pozdrav svima! Danas sam vam napokon odlučila napisati kako mi je bilo provesti 10 dana u Nizozemskoj! :) Otkako sam se vratila imam previše obaveza jer treba sada sve nadoknaditi u školi, ali uspjet ću sve! ;) Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno!





Letjeli smo iz Beograda za Amsterdam Transavijom (nizozemskom avio-kompanijom)! Let traje 2,5 h, ali sve to brzo prođe! ;) Sada ću vam ubaciti hrpu slika pogleda iz aviona jer su predivne! Vjerujte da sam ih imala još i više, ali morala sam izdvojiti samo najbolje.



















Ubacit ću vam i slike ispred jednog i drugog aerodroma, s tim da je prva nastala kada smo išli tamo, a druga kada smo se vraćali. :D Moram se u buduće obavezno slikati ispred ulaza na aerodrom jer mi se čini fora kako piše naziv aerodroma itd.






Evo nekoliko fotografija amsterdamskog aerodroma Schipol!








Mi smo zapravo bili smješteni u Ommenu, malom mjestu udaljenom od Amsterdama sat i pol vremena vlakom. ;)














Bili smo na razmjeni učenika u sklopu projekta koji se zove Just arrange it i bilo je uistinu super! Projekt je baziran na socijalnom poduzetništvu i poticanju zapošljivosti mladih. Oko 57 nas iz raznih zemalja Europe, a to su: Nizozemska, Litva, Grčka, Italija, Španjolska, Portugal, Bugarska i Hrvatska. Organizacija koja nam je bila domaćin je Cherry International Foundation. Okućnica je i više nego prekrasna!





Na slici iznad može vidjeti raspored grupa u koje smo bili podijeljeni te smo nazvani po voću. Svaki dan bi druga grupa imala zadatak za očistiti kuhinju ili neku drugu prostoriju ili pripremiti neki obrok.
















Jako mi se sviđa jer je svaku večer druga država imala svoje predstavljanje, pa smo tako naučili i razne tradicionalne plesove i probali proizvode iz drugih zemalja, a i stekli nove prijatelje!










Primjenjivala se metoda "learning by doing", odnosno učili smo kroz praktične projektne aktivnosti, pa smo tako išli po grupama u razne gradove širom Nizozemske sami, a i jedan dan i u sela gdje smo pokušali odraditi tradicionalni nizozemski "mini job" čije ime ne znam ni izgovoriti ni napisati... :D Bit tog "mini joba" je da se mi ponudimo mještanima da obavimo nekakav poslić (pranje auta, šetnja kućnih ljubimaca itd.) za njih, a zauzvrat dobijemo novac. Ostavit ću vam nekoliko fotografija tog mjesta u koje smo mi išli, post o prekrasnom Rotterdamu možete očekivati kroz par dana!














Sviđa mi se njihova arhitektura. Ono što sam primijetila je da su prozori dosta nisko i da nemaju običaju stavljati zavjese... Evo primjer jedne kuće koja mi se jako svidjela radi ovog staklenog dijela!




Za kraj smo posadili jedno drvo ispred kuće u Ommenu koje nosi naša imena! Povezanost je to s jednim projektom o kupnji šume na kojem smo radili! ;)


















Nizozemska mi se jako sviđa i naravno da se želim opet vratiti! Sama ova razmjena je bila odlična jer sam upoznala toliko novih ljudi koji su mi postali predragi! Na početku razmjene smo bili stranci, a na kraju obitelj! Nitko nikome nije gledao koliko ima godina ili odakle je i svi smo se super slagali! ;)




Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)







PROČITAJTE JOŠ:

Petra i ja komentiramo outfite sa dodjele Oscara/ pt.2

Pretpostavke o meni

20 songs tag

Technik Museum Sinsheim

--------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com









*This post is not sponsored!*


Maja Poljarević

Broj komentara: 5:

  1. Odličan post Majo!! Jako mi se sviđa ovaj koncept razmjene i prefora zvuci, drago mi je da si uživala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post, Majo! Nisam nikada bila u Nizozemskoj ali po slikama izgleda jako zanimljivo. Drago mi je zbog tebe da si se lijepo provela. Ja obozavam putovati. ☺❤

    leylland.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam veliku zelju putovati u Nizozemsku, pogotovo u Amsterdam. Nakon tvog posta jos vise zelim ici tamo. Slike mi se jako svidaju, kao da sam jednim dijelom bilai tamo. 😄

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE