Petra i ja komentiramo outfite sa dodjele Oscara/ pt.2

Pozdrav svima i dobrodošli u nastavak posta "Petra i ja komentiramo outfite sa dodjele Oscara"! Ovo je postao serijal haha :D Post od prošle godine možete pročitati klikom ovdje. Izdvojit ću ovdje samo najbolje outfite po mom mišljenju, a svakako posjetite i Petrin blog! Ne zaboravite se pretplatiti na blog, a mi možemo krenuti! :)







JENNIFER LOPEZ

Nebitan je redoslijed, ali voljela bih započeti sve sa Jennifer Lopez! Na dodjeli Oscara nosila je prekrasnu srebrnu Tom Ford haljinu, a na after partyju haljinu brenda Zuhair Murad! Obje kreacije joj presavršeno stoje!






LADY GAGA

Obje crne kreacije joj divno stoje, ali mi se više sviđa ova s naramenicama od brenda Brandon Maxwell!




LETITIA WRIGHT

Definitivno je zablistala u Diorovoj haljini! Jako mi se sviđa jer je nekako posebna i boja te cijeli dizajn su super! :)





DANAI GURIRA

Mislim da njoj ova zlatna haljina savršeno pristaje uz nakit i sve! Haljina je brenda Brock collection!




BRIE LARSON

Nakon prethodne zlatne kreacije, sada nam slijedi jedna srebrna brenda Celine i nemam puno toga za reći o ovoj haljini osim da je super!




HELEN MIRREN

Primijetila sam da je ružičasta boja dosta nošena ove godine, ali kreacije nisu lijepe ili ne pristaju nekome... Zato mi se svidjela ova koju je nosila Helen brenda Schiaparelli uz koju je ukombinirala nakit vrijedan 6 mil. kuna! Haljina joj divno pristaje i pravo je osvježenje!



JENNIFER HUDSON

Divna crvena haljina! Sviđaju mi se ovi volani! :) Brend haljine je Elie Saab!



TINA FEY

Ne znam zašto, ali obožavam kraljevsko plavu boju i pogotovo mi se sviđa ova kreacija jer lagano pada i sva je nekako lepršava i čini se lagana! Prekrasna! Brend je Vera Wang!




OCTAVIA SPENCER

Brend ove haljine je Christian Siriano, a jako mi se sviđa cjelokupan dizajn te rukavi i mislim da Octaviji super pristaje!




LAURA HARRIER

Laura blista u Louis Vuitton kreaciji! Nebesko plava boja sa sitnim draguljčićima i savršeno usklađenim nakitom! Bravo!




CONSTANCE WU

Za kraj sam ostavila ovu divnu žutu Versace haljinu! Obožavam žutu boju i sviđa mi se kako je ova haljina osvježila cijelu dodjelu Oscara! Prekrasna je!









Koje kreacije su vas najviše oduševile?






Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)













PROČITAJTE JOŠ:

Pretpostavke o meni

20 songs tag

Most important dates for Croatia

Review: Wibo "Go Nude" palette

Technik museum Sinsheim
---------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com






*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

Broj komentara: 7:

  1. Stvarno mi se sviđaju haljine koje si izdvojila! Poprilično su jednostavne, a opet predivne! Najviše mi se dopada od JLo i Lady Gage, te od Octavie! Odličan post! Pretplatila sam se na tvoj blog ;)

    http://teenorchild.blogspot.com/ - novi post❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve kombinacije koje si navela su posebne na svoj način i svaka mi se dopada. Mada, izdvojila bih JLo i Lady Gagu. Sjajan post. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Jooj, raznježnila me ova žuta boja... ja uživam al baaš uživam u žutoj boji,i uvijek sve kupim šta naiđe da je žuto. Sve kreacije su predivne što si ovdje izložila i meni je najljepša Lady Gaga i JLo one su mi baš dominirale.

    prvadamarusije.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Iskreno, malo sam se razočarala sa ovogišnjim stajlinzima sa Oskara, nekako su svi išli na sigurno (crno, crveno, plavo), najviše me zanimala Lady Gaga i očekivala sa ludilo od nje, a dobili smo običnu crnu haljinu, što me iznenadilo od nje, ali ne mogu reći da nije prelijepa. JLO mi izgleda kao da se upakovala u cd- ove :'D
    Inače super ideja za post

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE