Karlsruhe, Germany

Pozdrav svima! U današnjem postu ću vam pisati o Karlsruheu. Preko ljeta sam posjetila 10-ak njemačkih gradova, među kojima su i Frankfurt te Stuttgart (sjedište Mercedes Benza). Možete očekivati otprilike toliko postova jer bih svakom gradu voljela dati mjesto na ovome blogu te vam reći koliko mi se svidio. Nakon Njemačke će uslijediti postovi iz Italije, Francuske, Monaca i Španjolske! :) Ne zaboravite se pretplatiti na ovaj blog kako ne biste propustili sve te postove!









Karlsruhe je njemački grad sa otprilike 300 000 stanovnika. Zanimljiva činjenica što se tiče ovoga grada je da je ovo "planirani grad", odnosno da je grad izgrađen na temelju plana. Sve ulice i građevine su izgrađene istovremeno.







Središte grada je barokni dvorac od kojeg se ulice šire u obliku lepeze ili zraka sunca.









Grad je također poznat kao rezidencija prava jer se u njemu nalaze Vrhovni i Ustavni sud Savezne Republike Njemačke. Nemam previše slika svih tih građevina i ostatka grada jer sam većinom bila oko prekrasnog dvorca ili sam išla po trgovinama (svakako vam planiram napraviti haul sa svim divnim stvarima).










Dvorac i prostor oko  njega su meni osobno najljepši dio grada. Nalazi se u centru, a nemate taj osjećaj. Sve je nekako mirno, vrt ima prekrasne bare i životinjice, a čak se možete voziti i malim vlakićem.

















Što se tiče trgovina itd. Glavna ulica je Kaiserstrasse te u njoj možete pronaći sve... Starbucks, H&M, McDonald`s, c&a, Zaru, Pimkie, Lush, Primark itd. Gradom vozi i tramvaj pa lako možete doći do svakog dijela koji vas zanima.











Preko ljeta se održava Schlosslichtspiele u Karlsruheu i to je uistinu nešto prekrasno! U prijevodu znači "igra svjetala" te kada padne noć, ljudi se okupe na otvorenom i možete gledati "predstavu" na dvorcu. Razna djela i kreacije se prikazuju pomoću svjetala, a to sve bude usklađeno sa zvukom i stvarno je prekrasno za doživjeti! Više o tome možete pogledati i pročitati ovdje, a ja ću vam isto ubaciti nekakve slike!












Još jedna zanimljiva činjenica o ovome gradu je da je Karlsruhe rodni grad Carla Benza, osnivača Mercedes Benza!









Osobno bih se svakako voljela vratiti u Karlsruhe jer mi je jako lijep kao grad!

Jeste li ga vi kada posjetili?












Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)







PROČITAJTE JOŠ:

Blooming Jelly

Sukošan i Maslenica, Croatia

Recenzija "Makeup Revolution X Soph Extra Spice" palette

Zadar, Croatia

TMI tag/ 2.dio

--------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com










*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

Broj komentara: 12:

  1. Predivan grad i jako mi se sviđa dvorac kao i park. Hvala ti puno na ovom "turističkom vodiču" baš sam uživala čitajući.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/09/armaniprive-rose-alexandrie_25.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lep post, nisam posetila vaj grad, ali se nadam da hocu, mada vidim da si ti uzivala, i dive zaimljivosti si podelila sa nama.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam ga posjetila,ali prekrasno izgleda! Baš uživaš putovajući ljepotice :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam nikad posjetila ovaj grad. Po slikama mi se čini zanimljiv, pogotovo činjenica da si uspjela uhvatiti slike na kojima ti ljudi ne upadaju u kadar. :) Po tome sam zaključila da je dosta mirna okolina. Divno!

    Savršen nered

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Okolina dvorca je uistinu mirna, ali treba i potrefiti vrijeme kada doći! :)

      Izbriši
  5. Prvi put čujem za ovaj grad, jer su mi, kada je Njemačka u pitanju, uvijek prvi na pamet padali Berlin, Hamburg i sl. Oduševljena sam gradom i definitivno ga moram posjetiti. Sjajno si ga prikazala i baš je moćno ispalo.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE