Sukošan i Maslenica, Croatia

Pozdrav svima i dobrodošli nakon 100 godina u novi post na blogu! :) Znam da nije baš pohvalno što preko ljeta nisam bila aktivna na blogu, ali skoro pa da me i nije bilo kod kuće. Išla sam na ljetovanje na jadransku obalu, zatim u Njemačku te na maturalac. Svugdje sam se super provela i zasigurno možete očekivati puno postova! Ukoliko i vi imate prijedloga za nove postove, slobodno pišite! :) Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno!






Nakon što sam napravila uvod, skužila sam da vam uopće nisam ni rekla o čemu ću danas pisati. S obzirom da sam išla na više mjesta tokom ovoga ljeta, mislila sam izbacivati postove, onako kako sam koje mjesto i posjetila. :) Najdraži tip postova mi i jesu "travel" postovi jer kasnije mi dođu kao jako lijepa uspomena kada ih pročitam. Ukoliko niste pročitali post iz Zadra, to možete napraviti klikom ovdje, a ja ću vam danas pisati o Sukošanu i Maslenici.



MASLENICA

Maslenica je malo mjesto/ selo u Zadarskoj županiji, poznato po Operaciji Maslenica iz Domovinskog rata. Nisam se previše zamarala povijesti, nego sam htjela uživati u ljepoti toga mjesta i pogledu na fascinantan Maslenički most. :)













SUKOŠAN


Sukošan je poznato odredište brojnih turista iz svih dijelova Europe. Povijest turizma u Sukošanu je započela dvadesetih godina prošlog stoljeća. Tada su ga posjećivali pretežito Česi i Nijemci koji su i nadjenuli ime najvećoj sukošanskoj plaži "Dječji raj". Danas mjesto ima preko 3.000 ležaja u apartmanimapansionima i hotelima, a posebno je posjećen velik broj malih autokampova. Sukošan se odlikuje brojnim plažama kao što su pješčana plaža Dječji raj, te plaže Zlatna luka i Makarska. 







Sukošan se smatra pravim rajem za nautičare upravo zbog Marine Dalmacija koja pruža preko 1.200 vezova u moru i 500 na kopnu. Sukošan je pogodno mjesto za windsurfingboćanjeribolovronjenjevožnju bicikla, te rafting na rijeci Zrmanji.






Maleno mjesto, a nudi toliko toga! Jako lijepo i tijekom dana, a i navečer za prošetati. Marina Dalmacija me pogotovo oduševila! Najveća marina u Hrvatskoj!








Više o Sukošanu pročitajte ovdje. :)






Kako ste vi proveli ljeto? Jeste li išli gdje na ljetovanje?








Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)





PROČITAJTE JOŠ:

TMI tag/ 2.dio

Rotterdam, Netherlands

Haul/ Poland

SEA LIFE Speyer

My standard playlist

-----------------------------------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com












*This post is not sponsored!*





Maja Poljarević

Broj komentara: 6:

  1. Odličan post! Sukošan baš izgleda prekrasno i ti izgledaš kao da si baš uživala ljepotice :) Ja sam ove godine bila na Viru i par puta na Krku hehe

    OdgovoriIzbriši
  2. Oduševljena sam svim tvojim travel postovima, pa tako i ovim i predlažem ti da ih što više pišeš. Oba mjesta su predivna, mada mi se Sukošan više dopao.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala! Svakako će ih biti više u budućnosti! :)

      Izbriši

SUBSCRIBE