Gardaland, Italy

Pozdrav svima! :) Danas nam je na red došao zadnji post iz Italije, a po meni i najzabavniji, a radi se o Gardalandu!!! Prethodna dva, što sam pisala o Veroni možete pročitati klikom ovdje, a o Veneciji klikom ovdje. :) Ne zaboravite se pretplatiti na blog! :)





Osobno nikad nisam imala veliku želju posjetiti Gardaland, ali nakon ovog iskustva, jedva čekam da se opet vratim! Vjerujem da svatko zna što je Gardaland i gdje se nalazi, ali u ovom postu ću vam još malo detaljnije sve objasniti! :)









Na ulazu imate onaj kao tunelčić s lampicama različitih boja i to mi se čini jako fora, zatim prođete kroz to i dolazite do stvarnog ulaza gdje vam provjeravaju karte itd. Gardaland se otvara svakoga dana u 10 h, te smo mi bili od 10-18h, jer se tada zatvarao, ali nekada zna raditi i duž, ovisno o datumu (na njihovoj web stranici možete sve pronaći). Kada dođete, imaju ceremoniju otvaranja gdje vam likovi plešu, svira glazba itd. i bace se konfete i onda kreće rad blagajni.








Gardaland je zabavni park smješten u gradiću Castelnuovo del Garda u Italiji te broji tisuće posjetitelja godišnje, a turisti dolaze iz cijelog svijeta. Park je otvoren 1975. godine i do 1984. je brojio preko milijun posjetitelja. Park trenutno sadrži 6 velikih "Roller Coastera" (Blue Tornado, Magic Mountain, Sequoia Adventure,Orto Bruco, Mammut, Fuga da Atlantide i Raptor. ). Ukupno "Gardaland" broji 56 vožnji, ne uključujući one u izgradnji te je najveći zabavni park u Italiji. Danas park broji preko 2.8 milijuna posjetitelja godišnje.






Blue Tornado je najbrža vožnja u parku. Trajanje vožnje iznosi 1.42 minute, a brzina je oko 80 kilometara na sat. Dužina samih tračnica je 765 metara, a visina vožnje je 33 metra. Tijelo se izlaže velikoj inerciji i jakom djelovanju gravitacijskih sila pa se vožnja ne dopušta trudnicama i osobama koje imaju zdravstvenih problema. Također se ne preporučuje vožnja osobama slabog srca jer se luči velika količina adrenalina što može dovesti do srčanog udara. Rollercoaster Blue Tornado je ovješenog tipa što znači da se pokretni dio nalazi iznad glave i giba po tračnicama tako da osoba praktički visi u sjedalu.


Na ovu vožnju smo išli čim smo došli i stvarno ne znam kako sam se dala nagovoriti na ovo, iako me nitko nije nagovarao. Nego čim smo došli tamo, sve mi je bilo wow i sve sam htjela isprobati, a ovo se nalazi odmah na početku, nisam ni bila svjesna da je ovo zapravo "najopasnija" vožnja. Mislila sam se u sebi, ma sigurno nije toliko strašno. Sjeli smo i popnete se do određene visine polaganom vožnjom, noge vam cijelo vrijeme vise u zraku, ali ne možete ispasti iz sjedala jer im je sigurnost na prvom mjestu. Dok smo se lagano penjali do određene visine sam mislila da i nije tako strašno, e onda vas zaustavi na vrhu i naglo sve krene. Ovim putem svima želim reći da skinu naočale kada idu na bilo kakvu ludu i brzu vožnju jer sam ja svoje skoro izgubila, odnosno skoro su mi odletjele. To je tolika količina adrenalina da nisam mogla ni vrištati, samo sam zažmirila, spustila glavu i držala naočale. Kada sam se usudila otvoriti oči, vidjela sam nebo jer vas okreću za 360 stupnjeva. Molila sam Boga da preživim to sve hahah :D I razmišljala koliko još traje, ali brzo je prošlo. Kasnije mi nije palo napamet da se vraćam na to iako su neki išli još jednom. Kada se jednog dana vratim u Gardaland, čak bih se usudila opet ići na ovo, ali definitivno bez naočala i praznog želuca. E da, i što se toga tiče, nije mi bilo muka. ;)

Također, za sve vožnje najmanje morate čekati 10-ak min, a na nekima i po pola sata, a za Blue Tornado ni sekunde, što mislite zašto?!















Ove fotografije iznad su iz djela koji je uređen kao Divlji zapad. Nalazi se na drugom kraju Gardalanda, ali je jako zanimljivo kao što i sami možete vidjeti. Na ulazu u zabavni park, dobivate i kartu, pa možete vidjeti gdje se što nalazi i je li vožnja adrenalinska, "strašna", vodena itd.










Super je što skoro na svakom koraku imate za kupiti nešto za popiti ili pojesti, a čak možete i sjesti. Kod svake vožnje imate mjesto gdje možete odložiti svoje stvari, ali to baš ne preporučam, osim ako unutra nemate nešto vrijedno. Najbolje vam je ići sa malim ruksakom ili torbicom oko struka, a cijene nisu previsoke, pa sve što vam treba, možete kupiti tamo. Mi smo nakon nekoliko vožnji, otišli jesti, a to je bilo otprilike nakon pola vremena provedenog u Gardalandu. Također možete ponijeti i sami svoju hranu, piće itd. Mala porcija hamburgera, coca-cole i pomfrija košta 8 eura, a velika 10. Možete se najesti i od male porcije, iako nije nešto ukusno. Svakako napravite plan na koje ćete vožnje ići prije, a na koje kasnije jer nije dobro da poslije jela idete na neke lude. Ja nisam ponijela robu za presvući ukoliko se smočite na vodenim vožnjama, ali bilo je vruće pa se brzo osušite.

























Što se tiče vodenih vožnji, meni su jedne od najboljih jer su smirujuće nekako, a i ne smočite se puno. :) Vožnja na slikama je Fuga da Atlantide i za nju smo najduže čekali, nekih 40-ak minuta, ali isplati se. :)












Što se tiče karata - skupe su, čak 49 eura po osobi, a ukoliko želite vidjeti i  SEA LIFE akvarijum, onda je 80 eura. Mi smo išli sa školom, pa je cijena 22 eura po osobi (bez akvarijuma) i to se isplati dati. Ukoliko ćete ići kao grupa (od 20-ak ljudi) možete dobiti po cijeni od 22 eura. Meni akvarijum nije predstavljao veliki značaj jer sam već bila u takvom u Njemačkoj, a post možete pročitati klikom ovdje.






Magic House je zapravo ono drvo koje vidite iza mene i nisam znala da se unutra može ući, jako je zanimljivo. :) Nije nikakav adrenalin nego uđete i liftom vas spuste dolje te sjednete i soba se kao okreće.








Također, u Gardalandu imate i vidikovac što meni izgleda kao svemirski brod, ali uzbudljivo je. Uđete i to se diže gore i možete vidjeti cijeli park, a u međuvremenu se i lagano okreće.









U sklopu Gardalanda se nalazi i 4D kino te smo mi išli pogledati San Andreas i zanimljivo je jer vas unutra i prskaju s vodom, imate doživljaj kao da se sjedala miču i vjetar puše. Još jednom da kažem da su sve vožnje besplatne kao i ovo kino jer je sve uključeno u cijenu ulaznice koju plaćate na početku.






U jednom dijelu se nalazi i prostor koji je tematski uređen kao Aladdinov svijet, ali nismo išli unutra, iako mislim da je unutra samo kafić, ali svakako zanimljivo za vidjeti.








 Žao mi je što nisam probala i vožnju ringišpilom, ali nije bilo vremena za sve. :(









Svakako bih se jednog dana voljela vratiti jer je bilo presuper! Definitivno ću onda ići i na više vožnji i probati sve što nisam stigla ovaj put! Također nisam stigla, a ni mogla sve uslikati jer imate stvarno puno sadržaja, a nadam se da sam vam bar malo dočarala kako mi je bilo! :)








Kako se vama sviđa Gardaland?












Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)







PROČITAJTE JOŠ:

Celebrity crush tag

Welcome 2020!

Mercedes Benz Museum, Stuttgart

The best of 2019

Plitvice Lakes National Park, Croatia

----------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com










*This post is not sponsored!*




Maja Poljarević

Broj komentara: 6:

  1. Toliko ti zavidim sto provodis pocetak godine u Italiji 😍 Prelepe slike, a najvise ove iz zabavnog parka. Super post ❤️

    Novi post---
    mellowcent.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slike su još od ljeta, ali sada su tek dosle na red za objaviti :) Hvala ti!

      Izbriši
  2. Slike su prelepe, nadam se da ces i ove godine ici na neko zanimljivo mesto

    OdgovoriIzbriši
  3. Gardaland sam posjetila dva puta i samo tražim vremena kad ću opet. Oba puta karta nije bila od nikakve pomoći, drugi put smo čak jedva našli izlaz haha, ne znam, vjerojatno je bio problemu nama, a ne u karti. Kao i uvijek, divan post i divne slike! :)

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE