INTERVJU: CLICK4CHIC

Pozdrav svima i dobrodošli u još jedan post na ovome blogu, no ovaj put se radi o jednom posebnom postu! Uvodimo novu rubriku na blogu, a prva gošća je CLICK4CHIC!!! Ukoliko vas zanima o čemu se radi, nastavite čitati, ali se ne zaboravite pretplatiti na blog! :)








ŠTO? Već 2 godine imam u planu uvesti rubriku "INTERVJU", no nikako da se to ostvari. Uvijek je bilo prečih postova, a i ovakav tip posta nije samo "sjesti i napisati u par minuta". Prije toga treba izabrati osobu, osmisliti pitanja, kontaktirati ju da vidim hoće li uopće pristati na ovako nešto. No, pošto sam u 2020. odlučila sve dići na malo višu razinu, tako je došlo vrijeme da napokon ovu ideju pretvorim u djelo. Radi se o rubrici u kojoj ću ugostiti neke poznate osobe te obaviti mali intervju s njima.

ZAŠTO? Na ovu ideju sam došla jer jedan dio mene želi postati novinar, a i komunikativna sam osoba te pratim našu javnu scenu, pa sam htjela vidjeti kako je to napraviti "pravi" intervju. Razmišljala sam ako mogu razni portali, zašto i ja ne bih mogla...Također, nisam vidjela da je netko napravio serijal ovoga tipa, pa mi je to bio dodatan plus zašto bih se mogla odlučiti za ovako nešto. :) S druge strane, često u nekim intervjuima nisam nalazila pitanja, a ni odgovore koji mene zanimaju, pa sam na ovaj način mislila biti malo kreativnija i smisliti nekakva bolja pitanja.

KADA? U planu mi je svake zadnje subote u mjesecu. :)





Kao što sam i ranije napisala, prva gošća mi je draga Matea Frajsberger poznatija kao CLICK4CHIC! Vjerujem da većina vas gleda njezine videe i da znate o kome se radi! Svoj blog je 2012. pokrenula kao hobi, a sada su joj društvene mreže i posao! Njen YT kanal broji više od 10 milijuna pregleda, a vlasnica je i dvije velike nagrade: za "Najbolji modni blog u Hrvatskoj" od strane Diabloga te kao "Zvijezda društvenih mreža" osvaja nagradu od Elle Style Awardsa. :) Kod Matee mi se posebno sviđa to što nije zanemarila svoj blog i što ima uistinu posebne serijale na YouTube-u poput "Mala promjena čini veliku razliku".

Vrlo rado je pristala na ovaj intervju, a postavila sam joj pitanja o tome kako se osjećala kada je u medijima bio objavljen prvi članak o njoj, koje joj je najdraže mjesto koje je posjetila...Zašto se dotakla "fejk prijateljstava" te je li nam otkrila neke planove o svojoj budućnosti saznajte u nastavku! <3







1. Kakav je osjećaj kada svoj hobi uspiješ pretvoriti u posao?


Najljepši osjećaj na svijetu... i mislim da bi se sa mnom složio svatko tko uživa u poslu kojeg radi.Većina nas veći dio svog života provede u radu ili na radnom mjestu i mislim da je zato jako važno truditi se i doći do toga da možeš raditi ono što najviše voliš... nije lagano, ali uz puno rada i truda definitivno se može ☺













2. U ovoj eri YouTube-a svoj blog Click4Chic nisi zanemarila, što tamo voliš najviše pisati?


Blog mi je uvijek bio važan.. sa njime sam počela i obećala sam sebi da ga neću prestati pisati... uz društvene mreže ovo je jedni kutak na Internetu koji je stvarno moj i veliku vrijednost vidim u tome. Iako blogovi više nisu kao što su nekad bili i čitanost na mojem je puno manja od društvenih mreža, trudim se i želim ga održati živim ☺I dalje super prolazi u suradnjama, mogućnost stavljanja linka i fotografija je odlična... ali i mogućnost pisanja dužih tekstova koji ostaju, a nisu kratkoročni kao oni na društvenim mrežama!











3. Kako si se osjećala kada je u medijima bio objavljen prvi članak o tebi?


Hahaha, pa osjećaj je bio odličan.. znam da sam natjerala pola familije da ode na kiosk i kupi časopis... i dalje je osjećaj super kada nešto izađe... stvarno s vremenom nije izgubilo na vrijednosti ☺











4. Je li moguće da kroz svoj posao stekneš prave prijatelje? Da to nije samo:" Idemo staviti jedna drugu na story radi pratitelja."


Zanimljivo je da me puno ljudi to pita i većina njih misli da su sva prijateljstva na internetu 'fejk prijateljstva' ... malo me i rastužuje to, jer neke od najboljih prijatelja stekla sam na društvenim mrežama i naše prijateljstvo i druženje ide i van toga ! Jedna osoba koja mi je među najvažnijima na svijetu je Maša Zibar, koju sam upoznala preko YouTube-a a danas je osoba na koju uvijek mogu računati....

Nikada se s nekim ne bih mogla družiti zbog krivih razloga... i objavljivati tu osobu na svojim društvenim mrežama..... ne želim podcjenjivati svoje pratitelje... brzo bi shvatili o čem se radi, hehe 












5. Tvoj YT kanal broji više od 10 milijuna pregleda. Na koji video si najponosnija, a što najviše voliš snimati?


Na sve sam ponosna, baš na sve ! Obožavam snimati , dijeliti te videe s drugima i na taj način sebi raditi uspomene... ima dana kada nemam ideje, kada ne stignem, ali svaki video koji izađe je moj ponos ☺ Znam koliko sam se za njega potrudila i mene veseli... zato ne mogu izdvojiti niti jedan.Od nedavnih videa to je definitivno cijeli serijal '' Mala promjena čini veliku razliku''.Ljudi divno reagiraju i moja poruka dolazi do njih... a na kraju se vidi i akcija koja je proizašla iz toga ☺



6. Prešla si tisuće i tisuće kilometara svijeta, od New Yorka preko Kube do Portugala. Koje ti je najdraže mjesto koje si posjetila?


Volim svuda ići... u najmanjem gradiću naći ću veselje i nešto za istraživati, heheheBitno mi je sa kime putujem, to je najvažnije..A od većih gradova definitivno New York.. osjećaj koji sam imala kada sam bila tamo želim osjećati stalno... takav mir, ma jednostavno ne mogu opisati ! Uz cijelu tu gužvu, puno ljudi i ostalog, nikad se nisam osjećala ljepše i smirenije. Prvi put kada sam bila tamo, obećala sam si da ću se vratiti...Od tada sam radila i štedila i sada u 3. mjesecu putujem tamo opet <3










7. Spremaš li nekakve nove projekte u budućnosti? Otkrij nam malo. :)


Nemam planove, kod mene je sve spontano, heheh.. to me veseli i takvog sam karaktera !Zato i uživam u ovom poslu koji je svaki dan drugačiji i nikad ne znaš kamo te može odvesti...Znam samo da ću se truditi i dalje, da ću u svaki video ili fotografiju unositi sve što mogu, sve što mi je važno i dizati glas za stvari koje su mi važne !I nadati se da će to netko gledati, heheh










8. Jesi li uživala tokom ovog intervjua?


Iskreno, baš jesam... često imam slična pitanja kad odgovaram na intervjue, ovaj je bio baš osvježenje, hvala ti puno !





*fotografije su preuzete s Mateina bloga


PRATI MATEU


SNAPCHAT: click4chic5
INSTAGRAM: @click4chic
BLOG: Click4Chic
YOUTUBE: Click4Chic
TWITTER: Click4Chic






Veliko hvala Matei na sudjelovanju, a nadam se da se i vama sviđa ovaj serijal! Ukoliko imate kakvih kritika, pohvala, pitanja ili prijedloga, slobodno napišite dolje u komentarima! :)







Nadam se da vam se svidio današnji post!Do idućeg posta, pozdrav! :)








PROČITAJTE JOŠ:


Baden-Baden, Germany


Meghan i Harry odlaze iz UK-a?


Gardaland, Italy


Celebrity crush tag


Mercedes Benz Museum, Stuttgart


Frankfurt am Main, Germany


----------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1MAIL: beautycorner2111@gmail.com











*This post is not sponsored!*





Maja Poljarević

Broj komentara: 8:

  1. Odličan interviju, Majo! Obožavam Mateu i ovo je bilo baš odlično za pročitati💖

    OdgovoriIzbriši
  2. Majo, odličan intervju, bravo za ideju i što si uvela ovu rubriku. Za Mateu sam čula i sjajna je, drago mi je što si baš nju izabrala da intervjuišeš.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Mateu pratim jako dugo na Youtube, i bas mi se svideo intervju 😊😊

    OdgovoriIzbriši
  4. Velika pohvala! Bravo! Kreativna i na pravi način postavljena pitanja. Većina intervijua koje sam čitala ili gledala vrte se oko istih pitanja, a ovaj je, kao što je Matea rekla - osvježenje. Još jedno BRAVO ♡

    Savršen nered

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE