Venice, Italy

Pozdrav svima i dobrodošli u 1. post u 2020. godini! Za 1. post nisam htjela pisati nikakve ciljeve za 2020. itd. nego sam htjela krenuti u regularnom tonu, a pripremam vam i jedan post što se tiče 2020. Ove godine NAPOKON započinjem sa pisanjem postova s maturalca, odnosno kada sam posjetila Italiju, Španjolsku, Monaco i Francusku. Jako se veselim ovim postovima, a usput ću se malo prisjetiti i kako mi je bilo! Drago mi je što i vama mogu prenijeti svoje doživljaje i iskustva. Još jednom vam želim sve najbolje u 2020.g.! 




Nisam vam ove postove htjela pisati i objavljivati u 2019.g. jer sam tijekom ljeta posjetila dosta mjesta pa sam htjela ići nekakvim redom, da ne bi došlo do zasićenja. :) Post o 2019.g. možete pročitati klikom ovdje. Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno!













Italiju sam posjetila po prvi put i znam da je Venecija jako "navikana" u svijetu. Meni je bila poznata radi Filmskog festivala, svojih čuvenih kanala i prekrasnih gondola. Veselila sam se odlasku tamo jer, kao što i sami znate, volim putovati. U Veneciju smo stigli rano ujutro te smo do tamo, jednim dijelom došli autobusom, a do same Venecije - brodom. Iskreno, mislila sam da neće biti toliko gužve jer je bilo jutro, ali bila je hrpetina ljudi.










Grad je lijep, ali nije me nešto oduševio jer se sve treba obići pješke ili gondolom (ali cijene su visoke), bila je gužva i bilo je jako vruće. Na nekim mjestima se znao osjetiti i neugodan miris iz kanala i kada sve to zajedno spojite, ne dobijete baš volju za obilaskom. Svakako bih se voljela tamo vratiti i obići ju s mirom i kada bude manja vrućina.











Da ne bude da pričam samo o negativnim stvarima, Venecija ima prekrasne građevine, ali stvarno prekrasne! Većina nas zna da je bio središte Mletačke Republike. Najpoznatiji kanal je onaj imena Canal Grande koji je dug čak 4 km.





Činjenica je da je Venecija materijalno umirući grad jer palače što su ih podigli na pješčanom i nesigurnom tlu, na rešetki satkanoj od balvana i drvenih stupova postepeno tonu u lagunu.







Trg svetog Marka je glavni gradski trg u Veneciji; središnja znamenitost i sastajalište uvijek puno turista, fotografa i brojnih golubova. Jedan je od rijetkih drevnih europskih trgova koji su pješačka zona, bez motoriziranog prometa koji se obavlja samo kanalima. Oduvijek je smatran za središte Venecije jer su na njemu uredi mletačke republike, ali i sjedište nadbiskupije od 19. stoljeća. Također je mjesto održavanja mnogih venecijanskih festivala i jednako je popularan i danas. 


Bazilika svetog Marka je venecijanska katedrala i najpoznatija crkva u Veneciji i primjer bizantske arhitekture u Europi. Nalazi se na trgu sv. Marka, a izvorno je bazilika bila kapela vladara Venecije, a ne zvanična gradska katedrala.





Duždeva palača je gotička palača koja je služila kao rezidencija duždeva (izabranih vojvoda) Mletačke Republike. Bilo je uvriježeno da nakon izbora, svaki dužd napusti svoj dom i nastani se u duždevoj palači u trajanju svog mandata.




Sat svetog Marka je sat koji se nalazi u tornju sv. Marka na trgu sv. Marka, u sklopu stare vijećnice Procuratie Vecchie iz 15. stoljeća. To je jedan od prvih javnih astronomskih satova podignutih u Europi. Ima bogatu i kontroveznu povijest prepunu brojnih restauracija.

Neki od gradova prijatelja su: Dubrovnik, Istanbul, Sarajevo...







Današnja je Venecijanska laguna rezultat velikih ljudskih intervencija. U 15. i 16. stoljeću Mlečani su počeli s melioracijskim radovima kako bi spriječili pretvaranje lagune u močvaru, te su tako spriječili prirodnu evoluciju lagune. Crpenje pitke vode za venecijanski vodovod iz velikoga podzemnog jezera slatke vode ispod Venecije od 19. stoljeća ubrzalo je potonuće grada. Tajna je čarobnosti grada u nasipima koji drže grad iznad vode i više od 150 kanala koji su zapravo vodene ulice. 






Samo 2 mjeseca nakon što sam bila tamo, Veneciju je zahvatila grozna poplava, a članak možete pročitati klikom ovdje.


Neizostavno je za spomenuti da u gradu imate mnogobrojne dizajnerske trgovine poput Guccija, Valentina, Armanija itd. U nekim izlozima sam čak znala vidjeti i figurice hrvatskih nogometaša.



.




Venecija me nije oduševila (radi vrućine, gužve itd.), ali mi se svidjela i definitivno bih ju htjela opet posjetiti. Ljepota grada je neupitna, a ostali čimbenici nisu do samoga grada.





Jeste li vi kada posjetili Veneciju i kako vam se čini?






Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)













PROČITAJTE JOŠ:

Godišnji makeup favoriti - 2019.

Bruchsal, Germany

Mercedes Benz Museum, Stuttgart

Collab: Get to know me

Frankfurt am Main, Germany

-----------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com









*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

4 komentara:

SUBSCRIBE