Bruchsal, Germany

Pozdrav svima! Nisam bila aktivna 2 tjedna radi obaveza u školi, uz to sam još krenula i u autoškolu, pa sve to treba stići... :) Ali, evo me tu s novim postom! Post o još jednom prekrasnom njemačkom gradiću kojeg sam posjetila tijekom ljeta! Ukoliko vas zanima nešto više o ovom gradiću, nastavite čitati, ali se ne zaboravite pretplatiti na blog! :)














Bruchsal je "mali" gradić u Njemačkoj koji se nalazi 20 km sjeverno od Karlsruhea! Ukoliko ikada budete u Karlsruheu, svakako posjetite i ovaj gradić jer kao što sam već i spomenula, nije puno udaljen. Napisala sam vam post i o Karlsruheu, pa ga pročitajte klikom ovdje.














Dvorac Bruchsal je jedan od najljepših dvoraca koje sam ikada vidjela! Potječe još iz vremena baroka, a naziva se još i Damiansburg! (Samo da vas upozorim da imam hrpu sliku sa raznih strana dvorca i iz vrta. Još jedan razlog da posjetite ovo mjesto jer je prekrasno! )






 Bruchsal je grad od oko 50 000 stanovnika, što nije puno za njemački grad i čini ga mirnijim gradićem. :)









Apsolutno prekrasna okolina i jako mi se sviđaju ove kockice, a i boja okolnih zgrada! :)







Jako mi se sviđaju ovi oslikani detalji na fasadi dvorca!









Dvorac je izgrađen u prvoj polovici 18.st. za vrijeme princa Damiana Huge Philippa von Schonborna kako bi obnovili dvije rezidencije njegove loze uništene u prethodnom stoljeću. :)











Dva mjeseca prije kraja Drugog svjetskog rata, dvorac je bio u većem dijelu uništen od strane američke zračne vojne sile. Potpuno je obnovljen u restauracijskom projektu koji je trajao sve do 1996.g.











Unutar dvorca se nalaze dva muzeja, a više informacija možete pronaći klikom ovdje. Ja ih nisam posjetila jer su tada bili zatvoreni, ali po slikama mi se čini da se isplati i cijena ulaznice nije skupa.







Više o povijesti dvorca možete saznati klikom ovdje jer je sve detaljno opisano, a mislim da nema smisla sve "prepisivati". Izdvojila sam samo ono što mislim da je zanimljivo! :)











Jako sam zadovoljna kako su ispale fotografije u okolini dvorca! :)









 Vrt je jako prekrasan s mnoštvo drveća, stazica, jezercima, životinjicama.






Definitivno bih se voljela vratiti jednoga dana ovdje i uživati još više! :)















Je li vas oduševio ovaj dvorac?









Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! ;)







PROČITAJTE JOŠ:

Stuttgart, Germany

The best of summer 2019

Sukošan i Maslenica, Croatia

TMI tag/ 2.dio


---------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com










*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

Broj komentara: 5:

  1. Dvorac izgleda stvarno predivno. Mislim da bih uživala tamo. :) Zanimljiv post i sretno u autoškoli! ♡

    OdgovoriIzbriši
  2. Dvorac je predivan i oduševljena sam postom. A što se tiče toga da nisi pisala dvije nedjelje, nisam ni ja iz istih razloga, tako da te potpuno razumijem.😊 Sjajno napisano!💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam toliki ljubitelj Njemačke, ali definitivno stoji da imaju odlične građevine, što se može vidjeti i po tvojim super fotkama :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE