The best of summer 2019

Pozdrav svima i dobrodošli u još jedan post na blogu! Danas ćemo "sumirati" moje ljeto 2019.g. Dosta sam putovala te sam išla i na ljetovanje, a postovi će biti objavljeni na vrijeme! :) Klikom ovdje možete pročitati ovakav post od prošle godine! Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno!





Ovo ljeto za mene je počelo u nešto tužnijem ritmu jer sam izgubila jako dragu osobu, ali koliko god ovo grubo zvučalo život ide dalje. Dok nisam otišla na more, vrijeme sam provodila u svome gradu družeći se s prijateljima, a kasnije je uslijedilo ljetovanje na moru, zatim posjet Njemačkoj te maturalac. Mislim da mi je to sve skupa pomoglo da se malo psihički oporavim jer da se škola nastavila, ne bih se mogla na išta skoncentrirati.





Krajem 7. mjeseca sam otišla na ljetovanje u Maslenicu te Sukošan i Zadar. Postove možete pročitati klikom na određeno mjesto. :) Sveukupno sam na moru provela 10-ak dana.






Nakon ljetovanja sam posjetila Njemačku i 10-ak tamošnjih gradova, te jedan koji sam imala jako dugo vremena želju posjetiti - Frankfurt! Nadam se da ću se što prije vratiti tamo. :)







Uz Frankfurt, ostavljam vam i slike iz Stuttgarta - sjedišta Mercedes Benza!






U Njemačkoj sam provela 2 tjedna, te sam se vratila kući i bila ovdje 10-ak dana, a onda je uslijedio maturalac! Italija, Španjolska, Monaco, Francuska! Na bucket listi su mi bili i Španjolska te Monaco! I tamo se želim opet vratiti!








I za kraj još poneka slika iz izlaska... Jedan od omiljenih outfita. :)










Kao što možete vidjeti po zadnjim slikama, ošišala sam se i opet sam napravila balayage i jako mi se sviđa kako mi stoji!

I više sam nego zadovoljna kako je prošlo ovo ljeto, a o svim ovim mjestima ću vam još detaljnije pisati!







Kako ste vi proveli svoje ljeto? :)








Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)
















PROČITAJTE JOŠ:

Karlsruhe, Germany

Blooming Jelly

Interliber 2017.

Dubrovnik, Croatia

Kako je nastao ovaj blog?

My top 5 football players

--------------------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com









*This post is not sponsored!*


Maja Poljarević

4 komentara:

  1. Nemaš pojma koliko se radujem što si počela opet redovno da bloguješ. Znam za tvoj gubitak i drago mi je da si sad bolje i da ti je ljeto proteklo ovako lijepo. Što se tiče posta, sve je sjajno odrađeno i baš mi se sviđa, što zbog slika, što zbog samog teksta.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE