The best of 2019

Pozdrav svima i dobrodošli u zadnji post za ovu godinu! Završava se jedna godina, ali i jedno desetljeće! Još uvijek mi to nestvarno zvuči... Kao da sam jučer čekala novu 2009.g. ili 2016., a sada već 2020. Inače sam osoba koja se strašno deprimira oko godina, ali što je tu je, to je život . Mi se trebamo potruditi da nam svaka godina ostane zapamćena po nečem dobrom. :) Danas ću, kao i prethodne dvije godine napisati svoj "review"  2019.g. Izdvojit ću svoje najljepše trenutke iz 2019. Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno! :)








1. NIZOZEMSKA

Početak godine sam proslavila s prijateljicama te uživala u ostatku praznika, a već u 2. mjesecu sam išla u Nizozemsku na 2 tjedna. To putovanje mi je bilo nezaboravno jer sam upoznala ljude koje do tada nisam znala i super smo se proveli! Nizozemska mi nije bila na bucket listi, ali definitivno se želim vratiti jer mi je bilo prekrasno!

Postovi iz Nizozemske: 

First time in the Netherlands

Rotterdam, Netherlands









2.  MARIO MANDŽUKIĆ

Sredinom 3. mjeseca sam se napokon uspjela slikati s Marijem Mandžukićem! :) Svi vi koji me duže pratite znate koliko volim nogomet i njega. :) Ne znam je li vam poznata situacija što se nedavno izdogađala s njim i Juventusom, ali drago mi je da je prešao u drugi krug. Post o događaju kada sam se slikala s njim možete pročitati klikom ovdje.







3. GUBITAK

Ne mogu izostaviti da mi je 2019.g. uzela jednu jako dragu osobu. Moj dida s kojim sam odrasla više nije s nama, ali što je, tu je. Život ide dalje i znam da je sada na nekom boljem mjestu. :) Zbog toga nisam neko vrijeme pisala postove jer jednostavno nisam imala volje i trebalo mi je neko vrijeme da malo nadođem.







4. LJETOVANJE

Na more sam išla u Maslenicu, Zadar i Sukošan i bilo mi je divno. Baš sam se iskupala, sunčala i odmorila. :)

Sukošan i Maslenica

Zadar, Croatia






5. FRANKFURT!!!

Nakon mora sam otišla u Njemačku na 2 tjedna i obišla sam oko 10-ak njemačkih gradova! Potrudila sam se i napisala isto toliko postova i svakome, pa ih možete pročitati, a linkove ću vam ostaviti ispod. Ne smijem izostaviti da sam napokon posjetila Frankfurt! Mnogi ne znaju zašto mi je taj grad toliko poseban, ali jednostavno ga obožavam i jedva čekam se opet vratiti!


Karlsruhe, Germany

Stuttgart, Germany

Bruchsal, Germany

Ettlingen, Germany

Frankfurt am Main, Germany

Mannheim, Germany

Mercedes Benz Museum, Stuttgart

Baden-Baden, Germany







6. MATURALAC

Kao i Frankfurt, imala sam veliku želju posjetiti i Španjolsku te Monaco. To mi se isto ostvarilo! U sklopu maturalca smo išli u Italiju, Monaco, Španjolsku i Francusku, a postove ću svakako napisati!








6. 18. ROĐENDAN

21.11. sam napunila 18 godina i postala "legalna" haha :D Rođendan sam proslavila s najboljim prijateljima i bilo nam je super! Ne mogu vjerovati koliko vrijeme brzo leti..


Vezano za 18 godina sam objavila post sa svojih najljepših 18 uspomena, pa ga možete pročitati klikom ovdje. :)









I to bi bilo to za ovaj post! Želim vam puno sreće, zdravlja i ljubavi u 2020. godini i novome desetljeću! Živite život punim plućima i nemojte činiti nešto zbog čega biste kasnije mogli zažaliti. U 2020. godini me čeka puno toga, ali mogu vam reći i da ću se blogu više posvetiti i potruditi se da sve bude što kvalitetnije!





Kakve postove želite vidjeti kod mene u 2020. godini?





Post o 2017.g. možete pročitati klikom ovdje, a o 2018. klikom ovdje. :)








Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta (i godine), pozdrav! :)






PROČITAJTE JOŠ:

Plitvice Lakes National Park, Croatia

Godišnji makeup favoriti - 2019.

Mercedes Benz Museum, Stuttgart

18 najljepših uspomena

Ettlingen, Germany

Collab: Get to know me

Frankfurt am Main, Germany

---------------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com







*This post is not sponsored!*


Maja Poljarević

Broj komentara: 8:

  1. Već sam ti napisala ispod objave na Instagramu da ti želim sve najljepše u 2020. i svakoj narednoj godini i da mi je drago da si imala tako sjajnu godinu. Kad već praviš osvrt, sad kad gledam prethodnu godinu mislim u svojoj glavi:,, Vau, kakva je ovo godina bila! ". Tako da, ne samo sa sam srećna zbog tebe, nego si me i ovim postom podstakla da se prisetim svojih uspomena od prethodne godine. Sve u svemu, srećna Nova.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau koliko putovanja i lepih uspomena! Stvarno prelepo i sigurna sam da je osećaj neverovatan, ali žao mije zbog tvog gubitka, čini mi se da si pisala i post o tome, ali opet sam se naježila. Hvala na lepim željama, želim ti isto tako sve najlepše u 2020.

    I'mperfect

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post, draga! Baš mi je drago da ti je bilo lijepo u 2019, iako ti je djed preminuo. Takav je život :/ No, želim ti zato sretnu 2020. godinu i da bude još bolja od prethodne💕

    Peany

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam takodje 2019-tu provela u putovanjima. Obozavam da putujem, prethodna godina je zaista bila divna. Zelim ti mnogo uspjeha u 2020-oj godini.
    xoxo

    leylland.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE