Christmas spirit + DIY

Pozdrav svima i dobrodošli u još jedan post na ovome blogu! Ovih dana mi je jako velika zbrka što se tiče obaveza, ali svakako ću probati održati ovaj raspored redovitog objavljivanja. :) Za danas sam vam odlučila pripremiti jedan božićni post i pokazati kako sam ja ukrasila bor u svojoj sobi. Inače nikada ne ukrašavam ovako rano, ali ove godine sam htjela malo ranije radi tog božićnog ugođaja. Uz to sam vam odlučila pokazati i jedan mini DIY projektić. Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno! :)




Uz bor u dnevnom boravku, odmalena u svojoj sobi kitim bor i tako je ostalo sve do danas. Moj bor je plastični i ne kupujem svake godine novi, kao ni kuglice, a ni ostale ukrase. Uvijek se među mnoštvom raznih kuglica pronađe neka nova zanimljiva kombinacija. Više volim plastične borove jer mislim da su praktičniji te ne otpadaju iglice kao na pravim borovima. S druge strane, miris pravog bora je isto jako lijep. :)









Ove godine sam odlučila staviti zlatne i crvene ukrase. Bor je inače do stropa, ali sam ove godine maknula jedan dio kako bi bio malo manji, iako mi se više sviđa kad je veći, ali nema veze sada. :)







Uz kuglice sam dodala i crvene lampice i još par unikatnih kuglica i ukrasa koje možete vidjeti u nastavku. Volim ubaciti neke božićne ukrase koji su u obliku igračke kao npr. mali obučeni snjegović ili čestitka, a sve se to lijepo uklopilo.












I za kraj ću vam pokazati kako sam ja složila svoj mali božićni aranžman. Jednostavno sam uzela običnu limenku od nekih slatkiša te kutiju s božićnim ukrasima koje imamo već godinama i odabrala one koji idu zajedno.





Češere sam ja prije par godina skupila i prešpricala sa zlatnim sprejem i obožavam ih. A ove umjetne grančice što imam su od nekih starijih borova koje više ne koristimo.





Uz sve to dodate malo borića, kuglica i to na kraju ispadne ovako. :) Vi naravno možete napraviti po vlastitim željama.











Kako vam se svidio moj bor, a što mislite o aranžmančiću? Volite li vi više umjetne ili prave borove?










Nadam se da vam se sviđa današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)










PROČITAJTE JOŠ:


Frankfurt am Main, Germany

Mercedes Benz Museum, Stuttgart

18 najljepših uspomena

Mannheim, Germany

Collab: Get to know me

Ettlingen, Germany

----------------------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beuatycorner2111@gmail.com







*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

4 komentara:

  1. I sama više volim umjetne borove. Manji su trošak, iglice ne opadaju i puno duže traju. Sviđa mi se to što i u svojoj sobi imaš veliki bor, ja za to nemam mjesta pa se oram zadovoljiti malim borićem od šišarki, grančica i sličnih stvari. Aranžman mi se dopada. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vjeruj mi, nisi rano okitila. Ja stalno potenciram da se jelka okiti što prije. Rekord mi je bio prvog decembra.😂 Takođe više volim vještački bor, jer je dosta praktičnije (nikad nisam kitila pravi). Sviđa mi se kako si okitila tvoju jelku i prelijepo izgleda, pogotovo jer su ukrasi raznovrsni. I aranžman je divan. Sjajan post!💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE