18 najljepših uspomena

 Pozdrav svima! Gospođica koja stoji iza ovoga posta kojega upravo čitate je danas napunila 18 godina! Trebat će mi vjerojatno neko vrijeme da se naviknem. Kao da je jučer bilo da sam slavila 12. rođendan, a kamoli neke niže. Umjesto standardnog posta "18 stvari koje sam naučila do 18. godine", odlučila sam napraviti post "18 najljepših uspomena". Na to sam se odlučila jer sam se htjela prisjetiti svih svojih uspomena iz "maloljetnog" doba. Ukoliko vas zanima koje su to, nastavite čitati, ali se ne zaboravite pretplatiti na blog jer je besplatno! :)

Nisam osoba koja pretjeruje oko rođendana, godina itd., ali bit će uzbudljivo sve ubuduće sam rješavati. :D Nekada mi je išlo na živce kada sam oko nekih stvari, trebala roditelje voditi sa sobom, npr. u banku ili negdje jer sve ja to znam i sama. Možda će mi kasnije sve to i faliti.

Ranije sam spomenula kako sam osoba koja se ne brine oko godina... haha :/ Prošle godine, za svoj 17. rođendan me pukla depresija jer sam imala sljedeći stav: "Sada je 17, na godinu 18, još malo 20, pa 30, u međuvremenu eto fakultet, udaja, posao, djeca." Ni sada nisam nešto bolja što se tiče toga stava, ali u redu. Treba živjeti u trenutku! Post vezano za moj 17. rođendan možete pročitati klikom ovdje.







1. Pravljenje kolača s bakom

Moja baka je bila profesorica hrvatskoga jezika i uvijek će mi ostati u sjećanju kako je ispravljala testove itd. Kako sam ja bila "mala Maja koju sve zanima" i svima sam bila priljepak, uvijek sam se morala uključiti u sve. Vjerojatno sam tako dobila želju da i ja jednoga dana radim u školi.

Iako je umrla kada sam imala samo 6 godina, znam koliko je bila sretna baka. Bila sam joj prva unuka i često sam pravila kolače s njom. Jedne godine smo u vrijeme Božića zajedno pravile kolače i baka je rekla: "Dobro, ti sada idi spavati, kolači će se taman ispeći, pa ćemo ih sutra jesti." Maja je do gornjeg kata osjetila fini miris i kako da odolim? Sišla sam dolje i vidjela ispečene kolače i morala sam potajno uzeti. :D

Sjećam se i da sam čistila čizmicu za sv. Nikolu i baka mi je rekla da, što ih bolje očistim, bolji poklon ću dobiti. Namučila sam se. ;)






2. Obiteljska putovanja i ljetovanja

Svatko od nas će se složiti da je vrijeme provedeno s obitelji - neprocjenjivo vrijeme. Trebamo ga znati cijeniti i uživati u svakom trenutku. Razveselite nekada druge malim sitnicama. Zašto ne? :) Ne moramo negdje zajedno otputovati da bismo se super proveli.









3. Kućice od deka
Svi smo mi pravili kućice od deka, ako niste u vlastitom djetinjstvu, onda u djetinjstvu vaše djece. Ukoliko niste, ne znate što propuštaju. Meni sada, sa 18 godina dođe da si opet napravim kućicu od deka. Obožavala sam se tako igrati i praviti kućice raznih veličina i na raznim mjestima.



4. Obiteljska druženja
Uvijek će mi u sjećanju ostati moj 4. rođendan za koji sam trebala puhati svjećice na torti, dida je sve snimao s kamerom, a ja sam rekla: "Svijeće izgledaju k`o da imaju balce."











Evo par slikica od danas, iako u subotu slavim s obitelji, a sa prijateljima za 2 tjedna i svakako će biti više slika :)


5. Vožnja bicikla

Ja sam osoba koja puno voli voziti bicikl, ali stvarno jako puno. Često se znam otići vozati i obići cijeli grad. Sjećam se kada sam kao mala učila voziti bicikl bez pomoćnih kotača... Mislila sam da nikada neću uspjeti, a tek pojam "velikog" bicikla...Ali evo na sreću, znam voziti bicikl. ;)






6. Prespavanac u vrtiću

Pošto sam prije osnovne škole išla u vrtić, u sjećanju će mi ostati vrijeme kada smo bili najstarija skupina te smo se opraštali od vrtića. Imali smo svečanu priredbu, ali i jednu večer smo ostali svi zajedno prespavati u vrtiću. Igrali smo se, plesali, gledali crtiće, lovili u dvorištu... Bilo je baš super i sad mi nedostaju ti dani!


7. Ekskurzije u osnovnoj školi

Svaka ekskurzija je bila super, ali izdvojila bih onu u 4.razredu osnovne škole kada smo išli na "mali maturalac" u Novi Vinodolski jer smo se opraštali od nižih razreda i te učiteljice. Bilo nam je nezaboravno kao i uvijek te smo proveli 5 super dana. :)


8. Hvatanje žaba s bakom

Kao mala bih često išla prespavati na par dana kod djeda i bake na selo. Dok sam bila mala, jako sam htjela akvarij s ribicama. Moja pokojna baka je kao "privremeno" rješenje ulovila RUKOM par žaba i stavila ih u bocu. (Ne znam ni ja kako!) Polovicu je napunila vodom, a ostalu polovicu je izbušila sitne rupice kako bi žabe imale zraka. Dugo su izdržale, ali i dalje sam htjela svoje ribice.



9. Pravljenje ražnjića s djedom

Pošto sam iz Slavonije, kod nas su svinjokolje uobičajena stvar. Vjerujem da će se mnoštvo vas složiti sa mnom da je najbolji dio pečenje ražnjića! To bi mi svake godine bio uzbudljiv dio i nekako tradicija da mi djed nareže meso, a ja ga začinim i idem peći i onda sam se natjecala sa sestrama i bratićima tko će bolje ispeći. Što mislite tko je uvijek pobjeđivao? :D



10. Uspomene s drugim djedom

S ovim djedom ste vjerojatno upoznati. Izgubila sam ga u 6.mjesecu ove godine, ali koliko god mi je teško, opet sam jako ponosna kakav je čovjek bio i koliko uspomena imamo. Uz njega sam odrasla i uistinu mi je uljepšao djetinjstvo! Dosta toga sam od njega naslijedila, što fizičkog izgleda, a što karakterno. :) Zajedno smo toliko toga radili, od kupljenja šljiva preko odlazaka u trgovinu, "farbanja" ograde... On je posebno bio uzbuđen oko mog 18. rođendana jer sam mu najstarija unuka, ali sudbina je odredila drugačije. Znam da me sada i on i bake gledaju s nekog boljeg mjesta i nazdravljaju u moje ime! :)



P.S. Evo jedna iz mlađih dana :)









11. Ljeto 2018./ doček MM17

O ljetu 2018., ljetu kada su Vatreni postigli najveći uspjeh u povijesti hrvatske reprezentacije bih rado mogla pisati opet, ali mislim da nema smisla jer sam već napisala nekoliko postova na tu temu za koje ću vam ostaviti linkove. :) To ljeto ću zauvijek pamtiti po svom prvom letu, odlasku u Englesku, SP u Rusiji te dočeku Vatrenih.

The best of summer 2018

Hrvatska je u finalu Svjetskog prvenstva!











12. Prvi let avionom

Prvi put sam letjela avionom 27.7.2018.g. od Zagreba do Londona i zauvijek će mi ostati u sjećanju. Moje doživljaje s prvog leta možete pročitati klikom ovdje.





13. Posjeta Engleske

London je moje prvo dalje putovanje bez roditelja. Nas par iz škole je išlo u Englesku na 10 dana, a također ću vam ostaviti linkove. Uvijek ću pamtiti to putovanje! :)

London 2018

Windsor 2018

Madame Tussauds Musuem London

SOL course










14. Praksa u Poljskoj

Prošle godine sam svoj rođendan dočekala u gradu Wroclawu, u Poljskoj gdje sam išla na stručnu praksu sa školom. Svima savjetujem da se prijavite na bilo kakav oblik Erasmus+ razmjene jer nećete požaliti. :)

Wroclaw, Poland

Podziemne Miasto Osowka, ZOO Wroclaw, Zamek Ksiaz









15. Putovanje u Nizozemsku












Početkom ove godine sam išla u Nizozemsku i naravno da sam vam i o ovome pisala post. Super mi je što se nakon nekoga vremena mogu vratiti na određeni post i dodatno se podsjetiti kako mi je bilo. :) Na svakom putovanju je lijepo i sa svakoga će te skupiti super uspomene.

Rotterdam, Netherlands

First time in the Netherlands




16. Odlazak u Frankfurt

Prije 4 dana sam objavila post o Frankfurtu. Ovaj prekrasni grad sam posjetila tokom ljeta, a dugo vremena mi se činio jako privlačan i jednostavno sam imala tu želju koja se na kraju i ostvarila! :)

Frankfurt am Main, Germany










17. Uspomene s najboljom prijateljicom (i ostalim prijateljima)

Moja Magdalena je meni jako posebna osoba, imam još dragih ljudi, ali nju bih voljela izdvojiti. Znam da ovo čitaš. ;) Toliko toga smo prošle zajedno... Od zajedničkih ludorija, smijanja, plakanja, vraćanja kući u sitne sate, a otišle smo "samo" na kavu. Cijeli naš grad smo prešle uzduž i poprijeko, i biciklima i pješke. Uskoro i s autićem. ;) Naše fore rijetko tko razumije...Bolje da se odmah zaustavim jer bih ovako mogla do preksutra! Samo ti se želim zahvaliti što si dio mog života! :)



18. Maturalac

Moja posljednja "velika" uspomena prije 18. godine je bila krajem ovoga ljeta jer sam kao maturant išla sa školom na maturalac. Posjetili smo Italiju, Španjolsku, Francusku i Monaco. O ovim državama i jako lijepim mjestima vas uskoro očekuju postovi. :) A do tada mali "sneak peek".











Za kraj bih još voljela reći da mi je jako drago što sam napisala ovakav tip posta, a i da vama malo približim svoje uspomene jer volim dosta toga dijeliti s vama. Lijepo će biti za nekoliko godina čitati ovaj post. U 18 godina sam prošla mnoštvo lijepih i ružnih stvari, ali više je bilo onih lijepih i jako mi je drago što sam imala lijepo djetinjstvo s mnoštvo uspomena uz svoju obitelj, bake i djedove. :) Ne znam što me čeka u životu, ali treba živjeti u trenutku i ne planirati previše. Znam samo da želim biti sretna (značilo to u sretnom braku ili sa željenim poslom, možda čak uključuje i putovanja... nikad se ne zna) i to je sve!







Ukoliko netko isto ima danas rođendan, ovim putem želim zaželjeti sve najbolje! :)

Koja je vaša najljepša uspomena?







Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)









PROČITAJTE JOŠ:

Frankfurt am Main, Germany

Cozy autumn outfit with Dear-Lover

Sukošan i Maslenica, Croatia

Ettlingen, Germany

YouTube kanali koje pratim/ 4.dio

Bruchsal, Germany

Stuttgart, Germany

-------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com







*This post is not sponsored!*


Maja Poljarević

Broj komentara: 10:

  1. Još jednom želim ti sretan 18. rođendan!
    Ajmee... sad si i mene podsjetila na pravljenje ražnjića, i dalje su mi omiljeni xD Divne uspomene. Uvijek će ti biti lijepo otvoriti ovaj post i prisjetiti se svega *-*

    Peany

    OdgovoriIzbriši
  2. Već sam čestitala putem Instagrama i evo još jednom da ti čestitam. Srećan ti rođendan! Post sam čitala s toliko topline u srcu i sa osmjehom na licu. Radujem se tome što si ovih 18 godina, bez obzira na poteškoće, provela srećno i ispunjeno. Dok sam čitala post samo što se nisam istopila od miline, zbog tebe, a i zbog uspomena koje sam ja doživjela, a koje su bile vezane za porodicu, prijatelje, putovanja, avanture... Divno napisano! Za kraj, želim ti, najviše od svega, da budeš srećna.💖

    OdgovoriIzbriši
  3. Srećan rođendan, pre svega, sve najlepše!
    Podsetila si me na neke drage uspomene iz detinjstva, tek u maju punim 18. A do tada ću da napravim neku sličnu listu koju ću onda da rezimiram i tako ulepšam taj dan. 😄
    Prelep post, P.S. posetila si diva mesta!

    Milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš imaš prekrasne uspomene i sretan ti rođendan još jednom! Btw nemoj strahovati od budućnosti i toga da prebrzo dolazi jer vjeruj mi nije tako, sve će biti kako treba biti. Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prvo - SRETAN ROĐENDAN! Želim ti sve najljepše u životu. ♡ Dalje - 18. rođendan je za mene bio prekretnica u životu, naravno u dobrom smislu i nadam se da će tako i tebi biti. Da ćeš stvarati puno novih predivnih uspomena i obići još lijepih gradova i država (što ćeš naravno podijeliti s nama ;)). Čitav post sam čitala s osmijehom na licu jer si me podsjetila i na neke moje uspomene i neopisivo mi je drago da si '18 stvari koje sam naučila do 18. godine' pretvorila u '18 najljepših uspomena. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hi Maja! Lovely post. Thanks for sharing all your great experiences.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE