Godišnji makeup favoriti - 2019.

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post na blogu! Za danas sam vam pripremila collab sa dragom J fashion lover, pa svakako posjetite i njen blog! Napravile smo postove za naše makeup favorite od ove godine! 100 godina nisam pisala o favoritima, pa evo divne prilike. Ukoliko vas zanima o čemu se radi, nastavite čitati i ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno! :)







Mogla sam ubaciti još puno makeup proizvoda, ali ovo su mi nekako najdraži. Uz 5 makeup proizvoda sam ubacila i 1 preparativni, ali njega sam ostavila za kraj. :)









1. MAKEUP REVOLUTION X SOPH "EXTRA SPICE" PALETTE



O ovoj paleti sam napisala zaseban post, odnosno recenziju koju možete pročitati klikom ovdje. Sve mi se sviđa, od pakiranja, kvalitete, pigmentacije, nijansi itd. :) Pun pogodak! Naručila sam ju s Pink Pande.











2. MAYBELLINE MASTER SCULPT CONTOURING PALETTE DUO POUDRE CONTOURING

 Ova mini paletica za konturiranje je kupljena u dm-u. Sadrži smeđu nijansu za konturiranje te highlighter. Zanimljivo je što kada dignete donji dio paletice, ispod se nalazi kist za nanošenje. Jako mi se sviđa i nijansa mi super odgovara.








3.  REVOLUTION PRO PRIMING WATER 

Ovo sam nedavno naručila i jako mi se svidjelo čim sam isprobala. Također sam naručila sa Pink Pande, a bolje mi je od primera u gelu. :) Poprskam se s tim i sačekam koju minutu da se upije, pa krećem sa šminkanjem.







4. JEFFREE STAR COSMETICS CONSPIRACY PALETTE


Vjerujem da je ova paleta svima poznata te se cijela kolekcija rasprodala čim je izašla. Možete očekivati zasebnu recenziju o njoj, ali tek iduće godine. :) Oduševilo me pakiranje koje je i više nego kvalitetno kao i nijanse.









5. AURA "CORRECT ME!" CONCEALER


Definitivno najdraži korektor uz Maybellinov i Catriceov. Košta nekih 30-ak kn, ali dosta dugo i traje, barem meni. :) Savršeno mi posvijetli područje ispod očiju.






6.  BALEA AQUA CREME GEL


Evo jedan gratis proizvod preparativne kozmetike! Radi se o Balea Aqua kremi koja je nadmašila moja očekivanja. :) Jako osvježava lice, brzo se upija i djelujete kao da ste se umili nakon nje. Koristim ju i kao podlogu za šminkanje.








Svi ovi proizvodi su me definitivno oduševili i svakako ih nastavljam koristiti i iduće godine. :)










Jeste li isprobali neki od ovih proizvoda? Koji su vaši favoriti za 2019. godinu?







Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)








PROČITAJTE JOŠ:

Baden-Baden, Germany

Christmas spirit + DIY

Mercedes Benz Museum, Stuttgart

Collab: Get to know me

Stuttgart, Germany

---------------------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beuatycorner2111@gmail.com










*This post is not sponsored!*





Maja Poljarević

3 komentara:

  1. Super post!
    Privlači me korektor od Aure, mislim da ću ga isprobati. I ova paleta od Revolutiona je wow, ali imam toliko paleta da ne znam di ću s njima tako da mislim da ću ipak malo pričekati s kupnjom nove. Sve u svemu, divni proizvodi kao i post. ♡

    Savršen nered

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE