Celebrity crush tag

Pozdrav svima i dobrodošli u još jedan post na blogu! Danas vas očekuje collab sa divnom Nikolinom, a njen blog možete posjetiti klikom ovdje. ;) Pripremile smo tag postove, odnosno radi se o CELEBRITY CRUSH tagu. Realno, svatko od nas je imao nekada ili još uvijek ima nekakvog celebrity crusha, a u ovom tagu možete detaljnije saznati tko je to. :) Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno! 








* Koju poznatu osobu voliš i zašto?

Ima ih više (što pjevača, što glumaca itd.), ali ovaj put ću se odlučiti za Romea Beckhama. Općenito volim obitelj Beckham i on mi je nekako bio najslađi još otkako je bio mal, a sada se definitivno proljepšao, a i još je samo godinu dana mlađi od mene. ;)

Iako moram priznati da sam nedavno vidjela i Cruza nakon ne znam ni ja koliko vremena i koliko se on proljepšao *-*, ide bratovim stopama... :)








*Koja je najatraktivnija stvar u vezi njega?

Ima jako lijepe oči i osmijeh. :)





*Ako budeš u mogućnosti provesti dan sa svojom omiljenom zvijezdom, gdje bih ga sve odvela i zašto?

Ukoliko budemo u Londonu, onda on meni mora pokazati grad, iako sam već bila tamo, ali Londona nikada dosta. Da smo kod mene, pokazali bih mu svoj rodni grad, otišli bi negdje nešto fino jesti i pričali bi vjerojatno o našim i njihovim običajima ili tako nešto da međusobno naučimo nešto novo. Vjerojatno bih ga pitala kako je to imati poznate roditelje i odrastati pod svjetlima reflektora.









* Film koji bi gledali zajedno?

Volim trilogiju "Različita" pa bismo vjerojatno pogledali sva 3 djela. Ironično bi bilo da gledamo "Pad Londona" hahah :D.


* Bi li se udala za njega? Gdje i kada?

Morala bih razmisliti. Nikada ne znamo što budućnost nosi. ;) Baš sam danas razmišljala koliko se život promijenio Meghan Markle otkako je ušla u kraljevsku obitelj. Sigurno nije ni slutila da će jednoga dana upoznati princa, a kamoli udati se za njega i imati sina.








* Pjesma koju biste pjevali zajedno?

Pustila bih mu nekakve naše izvođače da vidim što misli o njima, a onda bih mu rekla da proba pjevati nešto na našem jeziku. 


* Koju hranu bi mu napravila da ju proba/ pojede?

Sarmu i nekakav kolač. ;)







* Koji kompliment bi mu rekla?

Pa rekla bih mu da je lijep i simpatičan. <3


* Biste li zajedno otišli u teretanu?

S obzirom da se on bavi tenisom, pa vjerojatno mora redovito vježbati, zašto ne?! S obzirom da uvijek imam nekakve izlike da ne odem u teretanu, mislim da bih ovako otišla trčeći. ;)


Ako ga ne pratite na Instagramu, svakako biste trebali, a to možete učiniti klikom ovdje. ;)











Tko je vaš celebrity crush?






Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)











PROČITAJTE JOŠ:





-----------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com










*This post is not sponsored!*

Maja Poljarević

Broj komentara: 5:

  1. Ja tek sad vidim da sam propustila dosta tvojih postova tako da, idem dalje čitati i ostale. Što se mene tiče, nemam celebrity crush-a, niti sam ga ikad imala, ali mi je bilo zanimljivo da čitam tvoj post.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši
  2. Kao maloj celebrity crush mi je definitivno bio onaj mali (nije više mali, ali ajde) što je glumio Petra Pana. Mislim da su sve curice bile lude za njim tada. Onda je došla faza Camerona Dallasa, a sad je to Dylan O'Brien. Zanimljiv tag.:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow odlican i originalan post. Inace, slazem se sa tobom. P R E S L A D A K je.

    Ilmaha |Zapratite♥️ |

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE