Je li 2020. već uništena godina?

Pozdrav svima i dobrodošli u još jedan novi post! Ovo sam htjela napisati još početkom godine, ali sam odlučila da ću ipak malo kasnije pa da vam ispričam kako je meni započela godina i hoće li ona na kraju ipak biti dobra. Ukoliko vas zanima, nastavite čitati i ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno! :)






2020. je velika prekretnica za mene jer završavam srednju školu, trebam položiti maturu, upisati faks koji želim, po mogućnosti biti aktivnija oko bloga i još uz sve to trebam položiti vozački. Bome sam dosta toga nabrojala i sve je to išlo svojim tokom dok se nije pojavio Korona virus. Nemoguće je ne napisati nešto na tu temu.












Na početku se nisam toliko oko toga brinula jer je to u Kini i mislila sam da nikada neće doći do nas te da mediji previše izmišljaju... Situacija se definitivno promijenila i virus je stigao u Hrvatsku, ali to nije razlog da paničarimo! Ne razumijem ljude koji idu u trgovinu i luđački grabe sve sa polica... Zalihe nestaju neviđenom brzinom... Kao da će sutra biti smak svijeta!


Prije svega bih htjela navesti da se treba pratiti što govore Stožeri za civilnu zaštitu određenih država te Zavodi za javno zdravstvo i Vlade itd. jer u medijima mogu navesti sve i svašta... Iako u mome gradu, pa ni u cijeloj županiji nije zabilježen nijedan slučaj zaraze, od idućeg tjedna hrvatske škole neće raditi. Sve su to mjere predostrožnosti jer ako se jedno dijete zarazi, odnijet će to kući te zaraziti ostale ukućane itd.


Svakako smatram da se ljudi dosta neodgovorno ponašaju, npr. ako je izrečena mjera kućne izolacije, to znači da izlaska iz kuće nema!! Čak ni radi onoga "da na brzinu skoknem do trgovine" ili "da se vidim s prijateljicom"...To je u slučaju kućne izolacije, a pogotovo mi nisu jasni ljudi koji se vrate s nekog putovanja te normalno šetaju ulicama ili se ni ne prijave za testiranje ukoliko se osjećaju loše itd. Da ne pričam o rasizmu i o tome da ljudi bježe čim vide Kineza na ulici... U Hrvatskoj ih toliko ima koji vjerojatno godinama nisu bili u Kini. Stvarno mi je žao tih ljudi, ne znam ni što će se s ekonomijom dogoditi jer je sve stalo...








Korona virus je izlječiv virus! Umiru većinom starije osobe koje su imale zdravstvenih problema i prije...Situacija u Kini se smirila i to mi je iznimno drago, ali ne mogu vjerovati što se događa u Italiji. Kao da smo svi u nekom lošem filmu.Vjerujem da će sve ovo proći! Kina je poslala avion Italiji sa liječnicima i zdravstvenom opremom da im pomognu u suzbijanju virusa. Naravno da će nas sve vijesti o zatvaranju granica, karantenama i širenju virusa uznemiriti, ali nema mjesta panici... Treba se voditi time da je sve rješivo!







Bolje je i poduzeti neke mjere predostrožnosti nego da se svi zarazimo... U Hrvatskoj su već jednog čovjeka potpuno izliječili što znači da se može! Poznati glumac Tom Hanks je zaražen, ali ne šuti o tome nego se liječi. Nekoliko nogometaša također... Nama su maturalnu zabavu otkazali radi ovoga svega, ali pokušat ćemo i to riješiti te naći novi termin. Nije sve tako crno... Nastavu ćemo pratiti od kuće te ćemo vidjeti kako će se situacija dalje razvijati. Nekakvi analitičari su rekli kako toplije vrijeme pomaže u suzbijanju virusa te da će se do 6. mjeseca vjerojatno sve smiriti. Ne kažem ja sada da ne smijemo izlaziti iz kuća itd., ali definitivno trebamo paziti na udaljenost između ljudi, ne ići na manja mjesta s puno ljudi, prati ruke što češće, prozračivati prostorije itd. To radim i inače tako da mi neće biti problem. ;)












Nisam baš presretna radi otkazane maturalne, odgođene završne vožnje itd., ali vjerujem da će sve doći na svoje. ;) Dok sam kod kuće, bavit ću se nekim drugim stvarima i vrijeme će proći. Možda je ovo super prilika da vam dam prijedloge što sam ja već napravila, a na taj način možete ubiti vrijeme. :)







Cijelu svoju sobu sam temeljito očistila i lijepo posložila! Što se tiče odjeće, nakita, kozmetike itd. raščistila sam apsolutno sve jer sam skužila da ima dosta stvari koje ne koristim ili odjeće koju ne nosim. Od djetinjstva volim čuvati neke sitnice kao uspomene, ali i to sam sve rasporedila i dosta stvari bacila jer nema smisla nakupljati nešto uzalud... One stvari što su bile totalno neiskoristive sam bacila, a ono što se moglo iskoristiti sam nekome poklonila ili prenamijenila. To je bio super način da se podsjetim što ja to imam, a što ne i što bih si možda mogla ili trebala kupiti. :) Ovo sam tu ukratko ispričala, a zapravo tu ima dosta posla, tako da nemojte misliti na Koronu nego prionite na posao! ;)







Što vi mislite o ovoj temi?









Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)














PROČITAJTE JOŠ:

Park Guell & Salvador Dali`s Museum

Petra i ja komentiramo outfite sa dodjele Oscara/ pt.3

Monte-Carlo, Monaco

Jeffree Star X Shane Dawson Conspiracy palette

Frankfurt am Main, Germany

--------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com




*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

Broj komentara: 8:

  1. Odličan post! U potpunosti se slažem s tvojim mišljenjem, i sama razmišljam tako. Ljudi paniče, a ništa povodom toga ne rade, ne ostaju kod kuće, ne pridržavaju se higijene i bitnih stvari kao što su razmaci, velike skupine itd. i onda se još žale! Drago mi je što je Kina sad manje zaražena i da ide na bolje, ali nadam se da će i kod nas pojavom toplog vremena se ovaj virus malo smiriti i da će ljudi postati odgovorniji.
    Mislim da se o ovoj temi ima stvarno puno toga za reći! Super post, još jednom :)

    Novi post -> http://petra-s-life-blog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Korona je neizbježna tema ovih dana. Nemoguće je ne spomenuti u svakidašnjem razgovoru, kao i na blogu. U mom gradu je, ja mislim, potvrđeno 8 slučajeva (ne drži me za riječ, nema nigdje statistike po gradovima, barem ja nisam našla) i iskreno ne bojim se. Ne mogu reći da mi je potpuno svejedno, ali nije me niti strah. Smatram da ima i puno gorih bolesti, neizlječivih i 100% smrtonosnih. Ljudi pretjeruju i ponašaju se kao da je smak svijeta. Prije će ih ubiti strah od korone nego sama korona. Mislila sam, točnije nadala sam se da neću naletjeti na blogu na ovu temu, ali očito je nemoguće jer cijeli svijet bruji o tome. I sama sam spomenula koronu u svom postu, pokušala sam se suzdržati no nisam uspjela. Drago mi je da si iznesla mišljenje i da zadržavaš pozitivan stav te da nam se poprilično podudara razmišljanje. :)

    Savršen nered

    OdgovoriIzbriši
  3. Nemoguće je ne napisati nešto na tu temu. - Prosto se slažem. Meni nije otkazana matura, ali proslava mog 18. rođendana je pod znakom upitnika jer je krajem maja, nadam se da će se do tad sve koliko toliko sreidti. I stvarno ne vidim zašto je ljudima toliki problem ostati kod kuće i poraditi na higijeni. Bolje sprečiti nego lečiti. A i kako si sama rekla uvek postoji način za zabaviti se i uraditi nešto korisno.

    Milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se za ovo što si rekla o higijeni i vjerujem da ćeš uspjeti proslaviti svoj rođendan, ako ne krajem 5.mjeseca, onda malo kasnije... :)

      Izbriši
  4. Jako mi je drago što je u Kini situacija bolja, jako ih volim ovako kao ljude i drago mi je što sada šalju pomoć drugima. Higijena je osnovna stvar u životu i mislim da treba biti na nivou i kada ne vlada virus. Drugi sam razred srednje, tako da niti imam proslavu 18 niti maturu, ali mi je jako krivo jer je matura odgođena s obzirom da mi je dečko maturant i vidim da mu nije svejedno. No, proćiće i ovo sve. Ukoliko svi budu odgovorni i budu pametno razmišljali, mislim da se sve može riješiti.
    Lijep, poučan post. Svaka čast Majo!

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Trebamo biti optimistični, moliti se i vjerovati u dobro. Ja sam mišljenja da će ovo ubrzo proći ukoliko se budu poštovala pravila.

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE