Femme Luxe haul

Pozdrav svima i dobrodošli u još jedan post na blogu! Ovoga puta sam vam odlučila pripremiti jedan haul sa odjećom koja mi je stigla prije otprilike 2 tjedna sa divne stranice Femme Luxe. Odmah ću vam se ispričati što nisam uspjela ovu odjeću ljepše slikati, ali taman je proglašena izolacija, k tome je još i snijeg pao, pa mi nije preostalo ništa drugo nego slikati se u ogledalu... Nadam se da to neće biti problem i da ćete uspjeti vidjeti kakve su ove stvari zapravo. :) Ne zaboravite se pretplatiti na blog!







Sve što sam izabrala je crne boje zato što sam skužila da nemam baš običnih crnih haljina itd. Uzela sam si dvije haljine, košulju i top, a o tome ću vam u nastavku detaljnije pisati.



U ponudi još imaju i:
hlače - koje možete pogledati klikom na "TROUSERS"
divne haljine - detaljnije možete vidjeti klikom na "CORSET DRESS"
crne čipkaste trikoe - svakako pogledajte klikom na "BLACK LACE BODYSUIT"
jako cool traperice - velik izbor možete vidjeti klikom na "JEANS"



BLACK MESH FLORAL SLEEVE BODYCON MINI DRESS - KELLEN


Ova haljina mi je stvarno prekrasna! Rukavi su mi jako zanimljivi, a i ovaj uzorak cvijeća/čipke mi je baš divan. Samo bih voljela da je koji cm duža jer je stvarno jako kratka. Materijal je super i ide skroz uz tijelo. Imaju je još u zelenoj, roznoj i bijeloj boji, a meni je crna najljepša. :) Naručila sam ju broj veću, iako sam komotno mogla i dva broja veću.  Detaljnije o ovoj haljini možete pogledati klikom ovdje.










BLACK MESH SLEEVE WRAP OVER BODYCON MINI DRES - LOUISE 

 Još jedna haljina crne boje! Ova mi je zanimljiva jer je jednim dijelom prozirna i također ide lijepo uz tijelo. Zanimljiva mi je  traka koja ide preko tijela kao i baš je neobična. :D Haljina dolazi još u roznoj boji, a detalje možete pogledati klikom ovdje. Ovu haljinu sam trebala uzeti broj veću, ali nema veze.










BLACK POLKA DOT ORGANZA MESH TOP - BONITA

Ova košulja mi je nešto prelijepo! Do sada nisam imala ovakvu košulju, pa sam je zato izabrala. Zanimljiva mi je što je prozirna, ali ja ću naravno ispod obući crnu majicu na bretele. Jako mi je fora što se može svezati velika mašna oko vrata i što ima puf rukave. :D Klikom ovdje možete naručiti ovu košulju.








BLACK ORGANZA STRAPLESS MESH CROP TOP - CIARA

Za kraj sam ostavila ovaj jako zanimljivi crop top sa puf rukavima! Još zanimljivijim ga čini to što se na leđima veže pomoću špagica, ali ne brinite, ne može se tako lako odvezati. ;) Na slikama sam vam pokazala dva načina na koje možete nositi rukave ovoga topa. Super ide i na hlače i na suknje i mislim da podigne cijeli outfit. :) Ovaj top dolazi samo u crnoj boji, a pogledati ga možete klikom ovdje. Razmišljala sam o tome da odrežem rukave, pa onda top mogu nositi i sa tim rukavima i bez njih iako mislim da su upravo oni ti koji ga čine posebnim. :D








Njihov paket sam čekala nekih 10-ak dana i sve je stiglo jako lijepo zapakirano, s etiketama itd. U slučaju da vam neka veličina ne odgovara, možete vratiti i uzeti veličinu koja vam odgovara. Uvijek imaju nekakva sniženja, pa vam svakako preporučam da ih posjetite.

Sav izbor odjeće, obuće i modnih dodataka pogledajte na njihovoj web stranici Femme Luxe. :)








Što mislite o ovim stvarčicama? Koji komad vam se najviše sviđa?







Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)











PROČITAJTE JOŠ:

Monte-Carlo, Monaco

20 najboljih "NIKAD NISAM" pitanja

Monastero di Montserrat, Spain

Jeffree Star X Shane Dawson "Conspiracy" palette

Frankfurt am Main, Germany

Celebrity crush tag

-----------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com









*This post is sponsored!*


Maja Poljarević

22 komentara:

  1. Odličan post. Sve stvarčice su prekrasne, ali ipak mi se najviše sviđa ova prva crna haljina sa paf rukavima, totalno je moj stil.
    Ti si prekrasna i sve ti odlično stoji ❣️❣️

    OdgovoriIzbriši
  2. Woow! Stvarno mi se sviđaju haljine, a top i košulja su vrh *-*

    Peany

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan haul. Sve mi se dopada, mada mi haljine dominiraju. Odličan post!❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lijepa odjeća. Haljine su baš krasne za o ako vitke djevojke, posebno prva na kojoj mi se sviđaju rukavi.Za sebe bi odabrala košulju jer mi izgleda baš svečano i elegantni, a i jako volim mašne oko vrata. Topić je isto preslatki.

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, lepe slike i divne stvarčice! Haljinica mi se baš sviđa 💖💖

    OdgovoriIzbriši
  6. Odjeca je savrseeeenaaa! A ti si prezgodna pa ti ionako sve dobro stoji. Morati cu i ja pogledati tu stranicu pa da vidim ima li sto i za mene! ❤😜

    OdgovoriIzbriši
  7. Postala sam opsjednuta puf rukavima. Ove stvarčice izgledaju fenomenalno. Druga haljina mi jedina nije nešto, nije moj stil. Ali puf rukavi - wow.:)

    Savršen nered

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako si divne komade odabrala! Ja crnu boju obožavam i zato bih sve do jedne stvarčice i sama poručila! ❤ Zaista odličan haul i još lepša recenzija 😊 Btw. Prava si zgodnica!

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivan odabir, draga Majo. Uglavnom u postovima ovog tipa uvek mogu da nađem nešto što mi se više sviđa od ostalog, ali ovde je to bukvalno nemoguće jer su sve stvari zaista divne 🥰

    nekreativninered.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  10. Wow, odlično ti je sve, baš ti lijepo stoji. Najljepša mi je možda košulja/bluza, već vidim kak bi je mogla i na trapke isfurati i salonke, izgledalo bi TOP :*

    OdgovoriIzbriši
  11. Crne stvari su zakon, obožavam ih.
    Zadnji crop top je brutalan, već ga zamišljam uz neke dobre farke dole. Prezgodna si i post je sjajan♥

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Sve mi se sviđa, a najviše crni topić...on je totalno ja :)

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE