Park Guell & Salvador Dali`s museum

Pozdrav svima! Nisam pisala neka 2 tjedna jer sam imala previše obaveza u školi, ali sada sam tu i za danas sam vam pripremila post o muzeju Salvadora Dalija u Figuerasu u Španjolskoj i o parku Guell iz Barcelone. :) Tamo sam bila početkom 9. mjeseca, ali ovaj post je sada došao na red. Još sam vam pisala i o Italiji, Francuskoj i Monacu, a linkove možete na kraju posta potražiti. Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno! :)





Prvo ću vam ubaciti slike iz parka Guell, a zatim iz muzeja Salvadora Dalija. :)














Park Güell je javni kompleks parkova sastavljen od vrtova i građevina koji je dizajnirao katalonski arhitekt Antoni Gaudí za grofa  Eusebija Güella.







Izgrađen je između 1900. i 1914. Nalazi se u četvrti La SalutGràcia, u BarceloniKatalonijaŠpanjolska. Park je službeno otvoren za javnost 1926. Od 1984. dio je UNESCO-ve svjetske baštine u sklopu "Djela Antonija Gaudíja".














Kada smo mi bili u posjetu ovome parku bilo je jako vruće i još sam bila bolesna, pa se nisam ja slikala. Svakako me park oduševio i voljela bih se opet vratiti.







Svidjelo mi se to što ima puno mozaika i palmi, a neke građevine izgledaju kao slastice.












Cijena ulaznice ne prelazi 10 eura, ali mislim da se može dobiti i po povoljnijoj cijeni. Sve informacije možete pročitati na njihovoj službenoj web stranici klikom ovdje.











Kada smo tek stigli u Španjolsku, posjetili smo grad Figueras i muzej Salvadora Dalija.













Ispred muzeja smo sreli još nekoliko hrvatskih škola koje su bile na maturalnom putovanju, pa i onu od YouTubera Brune Lukića. :)








Cijene ulaznica za ovaj muzej su također oko 10 eura, ali muzej mi se baš svidio jer je zanimljiv.








Salvador Dali jedan je od najpoznatijih slikara iz razdoblja nadrealizma. Ljudima je ili genijalac ili čudak, a to svatko sam prosudi iz njegovih djela.Sva njegova djela imaju nekakvo simboličko značenje. Primjerice, na njegovom muzeju se nalaze ogromna jaja jer su njemu bila simbol nade i ljubavi.










Tijekom svog života je napravio više od 1500 slika, a bavio se i dizajnom, skulpturom, fotografijom i izradom crtanih filmova u kombinaciji s Waltom Disneyjem.







Za Dalija su nosorog i njegov rog predstavljali geometriju i čednost. Sa 6 godina je želio biti kuharica te je inzistirao na ženskom rodu imenice, a sa 7 Napoleon. Nakon smrti Dalijeve majke, njegov otac je oženio Dalijevu tetu, ali Dali je podržavao taj brak jer je imao veliko poštovanje prema svojoj teti.










Više o njegovom muzeju možete pročitati klikom ovdje.









Mene su oba mjesta oduševila! Mnogi ljudi neće razumjeti Dalijeve umjetnine, ali meni baš zato i jesu zanimljive jer su "drugačije" i definitivno bih se jednoga dana voljela vratiti u taj muzej, a i u prekrasni gradić Figueras. :)







Kako se vama sviđaju ova dva mjesta?










PROČITAJTE JOŠ:

Cannes, France

Petra i ja komentiramo outfite sa dodjele Oscara/ pt.3

Monte-Carlo, Monaco

Jeffree Star X Shane Dawson Conspiracy palette

Gardaland, Italy

Intervju: Click4Chic

Frankfurt am Main, Germany

-------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com








*This post is not sponsored!*


Maja Poljarević

Broj komentara: 6:

  1. Za park Güello (vjerovatno sam dobro napisala) sam čula i želja mi je da ga posjetim. Za ovaj muzej prvi put čujem, ali mi je ostavio dobar utisak. Odličan post.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Davno sam bila u muzeju Salvadora Dalia, još u srednjoj školi na maturalcu i moram priznati da me oduševio. Svakako bi željela ponovno otići . Predivne fotografije.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mjesta su bajkovita i predivna...zelim ih posjetiti :)

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE