Top 5 gradova koje sam posjetila

Pozdrav svima! Danas po prvi put radim collab sa dragom Marijom (@marija.bicanin) sa bloga Maria`s Travel Corner. :) Marija voli putovati kao i ja, pa smo vam odlučile napisati post o top 5 mjesta koje smo posjetile. Ovdje ću napisati svoja omiljena mjesta, a vi svakako posjetite i Marijin blog. :) Ukoliko vas zanima koji su moji "travel favoriti" nastavite čitati i ne zaboravite se pretplatiti na blog.















*Klikom na naziv određenog grada, možete odmah pročitati post u kojem sam rekla nešto više o tome gradu. :)







1. LONDON, UK

Englesku sam prvi put posjetila tijekom ljeta 2018.g. i nadam se da će biti još prilike da idem tamo. London mi nikada nije bio na bucket listi jer su svi uvijek govorili da je to tmuran grad i da su ljudi neljubazni, a ja sam se uvjerila upravo u suprotno. :)






Što prije želim opet ići tamo jer ima još hrpa mjesta koje tamo vrijedi vidjeti. Jako mi se sviđa jer je urban grad, što vjerojatno znate i sami jer ipak je to jedna od najvećih svjetskih metropola, ali opet imate i prekrasne parkove poput Hyde Parka koji je preeekrasan!







Ono što svakako trebate posjetiti u Londonu je: London Eye, Buckinghamska palača, Kensingtonska palača, Hyde Park, Madame Tussauds - muzej voštanih figura, National History Museum, Science Museum, Trafalgar Square i Oxford Street. Svakako trebate iskusiti vožnju metroom, slikati se kraj crvene telefonske govornice, probati fish&chips itd.










Idući put imam želju obići sve ovo ponovno te iskusiti i vožnju crvenim busom, posjetiti kultni Peggy Porschen kafić gdje se svi uvijek slikaju. :) Vjerujem da ima još puno puno toga zanimljivoga za vidjeti. Pisala sam dosta postova o Engleskoj, pa ću vam ostaviti linkove ispod. :)



My first flight (to London)

Windsor 2018

Madame Tussauds London 2018

SOL course













Frankfurt svakako zaslužuje osvojiti 2.mjesto na mojoj ljestvici TOP 5 GRADOVA KOJE SAM POSJETILA! Sigurno se pitate zašto... Ne znam ni ja sama kada mi je Frankfurt privukao pozornost, ali grad je prekrasan! Ne znam kakav bi bio za živjeti, ali što se tiče posla i industrije jako je razvijen!






 Nazivaju ga europski New York radi mnoštva prekrasnih nebodera. Čitala sam bila svašta o Frankfurtu na Internetu i djelovao mi je prekrasno, a pogotovo vam ne mogu opisati koliko sam sretna bila kada sam ga posjetila prošlo ljeto! Još veći, bolji i ljepši je uživo! Prolaziti ulicama kraj tih nebodera je fascinantno! Nisam ispuštala mobitel iz ruku kako bih slikala apsolutno sve! Ali ne brinite, uživala sam u gradu također. ;)












Za posjetiti nije skup jer su cijene kao i u ostalim njemačkim gradovima, samo što imate puno veći izbor svega i nemate dojam da ste u Njemačkoj. Mjesta koja definitivno morate vidjeti u Frankfurtu su:  Main Tower, Goethestrasse (ulica prepuna luksuznih trgovina poput Prade, Louis Vuittona, Guccija, Diora itd.), Romerberg (stari dio grada s prekrasnim tradicionalnim kućama), Mainkai (šetalište uz predivnu Majnu), Europsku centralnu banku.










Nisam stigla posjetiti prekrasne parkove poput Bethmannparka,  Palmengartena (botanički vrt) i naravno opet bih htjela posjetiti Main Tower jer je prošli put jako puhao vjetar gore. Htjela bih malo bolje istražiti Zeil - dio grada namijenjen za kupovinu, posjetiti neki muzej i tako... :D













Moj 3. let avionom je bio prema Nizozemskoj gdje sam bila 10-ak dana, a imala sam prilike posjetiti i Rotterdam. Općenito mi se sviđa njihova kultura, način razmišljanja, stil gradnje itd. Rotterdam broji više od pola milijuna stanovnika te je najveća luka u Europi.







U Rotterdamu sam išla u Starbucks (naravno ;D), a njihov željeznički kolodvor je nešto prekrasno! Svakako vrijedi vidjeti nešto kao slično tržnici, a naziva se Markthal, zatim zanimljive zgrade u obliku kocki.


Idući put definitivno želim vidjeti i Amsterdam! :)


First time in the Netherlands


















Grad koji sam isto posjetila prošlo ljeto i ostavio je prekrasan dojam na mene jer isto nemate osjećaj kao da ste u Njemačkoj. Dosta me podsjeća na Monte-Carlo jer je također grad koji je poznat po kockarnicama i u njega dolaze "bogataši".







Kada sam ja bila tamo, grad je bio prepun cvijeća te ima prekrasne rječice i baš možete uživati tamo. :)














Mislim da nema osobe kojoj Azurna obala nije wow! Bila sam i u Cannesu i u Nici i stvarno imam samo riječi hvale! Prekrasna rivijera u Cannesu uz koju se nalaze divne trgovine poput Guccija, Hermesa itd. Ne smijem izostaviti ni čuveni crveni tepih na kojem se možete slikati! Nekako ne možete vjerovati da tamo dolaze brojne svjetski poznate zvijezde!










Grad definitivno nije za naš džep, ali za posjetiti ga na jedan dan je super! Zanimljiva činjenica je da uz rivijeru imate hrpetinu luksuznih hotela, a negdje sam pročitala da luksuzno noćenje u jednom stoji oko 200 000 kuna, odnosno oko 30 000 eura...
























Koje su vaše najdraže destinacije?










Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)











PROČITAJTE JOŠ:








---------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com










*This post is not sponsored!*


Maja Poljarević

Broj komentara: 5:

  1. Odličan post! Baš sam uživala u fotkama, predivni su gradovi *-*

    Turist²

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan post!Obožavam da čitam o putovanjima i oduševljena sam fotkama i mestima koje si odabrala!Ja sam bila obrnuto,u Amsterdamu a želim(da ponovim Amsterdam naravno ali)da posetim Roterdam jako,a od ovih gradova bila sam još i u Kanu na par dana i zaljubila sam se!Kan na malo duže je bio plan za avgust ove godine medjutim izgleda će zbog situacije u svetu to morati da se odloži...
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala! Vjerujem da će biti prilike da ga opet posjetiš! :)

      Izbriši
  3. Predivne zemlje i gradovi. Mene je Poljska oduševila. Nisam puno očekivala od Krakowa, ali taj grad.. destinacija za svaku preporuku! Voljela bih posjetiti i glavni grad. A s tvoje liste me najviše privlači Rotterdam. :)

    Savršen nered

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bila sam također u Krakowu i u Wroclawu i svakako bih se opet voljela vratiti, a i posjetiti Warsawu, ali nije bilo mjesta za sve države i gradove na ovoj listi. :) Drago mi je da ti se sviđa Rotterdam!

      Izbriši

SUBSCRIBE