Barcelona, Spain

Pozdrav svima i dobrodošli u još jedan novi post! Danas vam pišem zadnji post vezan za svoj maturalac i put u Španjolsku, Italiju, Francusku i Monako. Sve postove koje sam do sada pisala vezane uz to putovanje možete pročitati klikom ovdje. Kao šećer na kraju sam ostavila prekrasnu Barcelonu te ukoliko vas zanima nešto više o njoj, nastavite čitati i ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno! :)





Išli smo 2 dana u Barcelonu i obišli smo (dodatno o tim mjestima možete pročitati klikom na određen naziv mjesta):
-park Guell
-stadion Camp Nou 
-još smo obišli i La Ramblu, Sagradu Familiju, čuvene fontane te smo imali puuuno slobodnog vremena :)

Ubacit ću vam i par slika iz Lloret de Mara gdje smo bili 5 dana i "ludovali" do jutra. Više o tome ću pisati na kraju posta. :D







CAMP NOU












PARK GUELL










KOLUMBOV SPOMENIK













 LA FONTANA MAGICA











 SAGRADA FAMILIA





















LLORET DE MAR


Lloret de Mar je grad u koji mlade dolaze tulumariti! 100% ćete susresti još neke grupe učenika s Balkana i vjerojatno ćete se sa svima lijepo slagati. Mi smo većinom izlazili u Rockefelleres (gdje se puštaju i strane i pretežno naše pjesme i gdje izlaze svi ljudi sa Balkana, cijene su povoljne, a ulaz je besplatan) i u Tropics (ulaz se plaća oko 10 eura ali vrijedi 5 dana i tamo se pušta techno glazba).


Maturalac ću definitivno pamtiti do kraja života jer vam je jedina obaveza dobro se zabaviti! Iz izlaska bismo se vraćali oko 6 ujutro i svaki je put bilo vrh!


Da se ne lažemo, tamo dolaze ljudi iz cijelog svijeta i vidjet ćete sve i svašta, a i dostupno vam je sve i svašta, ali ima i dosta policije koja kontrolira situaciju na ulicama tako da se ne osjećate nesigurno. Da mogu, odmah bih se vratila tamo i ostala još toliko! Nekako mi je lijepo pisati sad ovaj post i prisjećati se lijepih trenutaka.











Ovo mi je jedna od najdražih slika koje sam uslikala jer baš nekako ima tropski ugođaj! :)










U Lloretu naravno imate jednu ulicu sa hrpom trgovina i štandova gdje možete kupiti od igle do lokomotive i čak po povoljnim cijenama, a možete se i cjenkati. Prodaju odjeću, modne dodatke, suvenire, obuću, čak i stvari luksuznih brendova (pa makar i bilo "fejk") i definitivno će vam svatko pokušati "uvaliti" nešto... :)










Ne smijem izostaviti prekrasnu plažu, ali definitivno morate jako paziti na svoje stvari jer se kradu u velikoj količini...
























Nisam htjela ubacivati sve slike koje imam iz Barcelone jer sam o nekim mjestima pisala posebne postove. :) I nisam objašnjavala mjesta jer  mislim da svi mogu sve saznati na Internetu ukoliko ih nešto zanima. ;)









Koje mjesto se vama najviše sviđa od ovih?











PROČITAJTE JOŠ:

Frankfurt am Main, Germany

Top 7 outfita Tamare Kalinić

Pretpostavke o meni/ 2.dio

20 najboljih "NIKAD NISAM" pitanja

Monte-Carlo, Monaco

Intervju: CLICK4CHIC
------------------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com









*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

Broj komentara: 8:

  1. Barcelona.. i moj maturalac je trebao biti tamo, ali mi smo imali tu "sreću" da su u tom periodu bili popularni, ako se mogu tako izraziti, bombaški napadi i bili je teška situacija u samoj Španjolskoj. Volim što ubacuješ puno slika kako bi nam što bolje prikazala mjesta.:)

    Savršen nered

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :) Vjerujem da će biti prilike da ipak posjetiš Španjolsku! <3

      Izbriši
  2. Maturska ekskurzija mi je tek za dvije godine, ali su nam već sada kao opcije ponudili Španiju ili Grčku. I jedva čekam, koju god destinaciju da odaberemo.
    Sjajne fotke, sviđa mi se post:D

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bih definitivno opet odabrala Španjolsku jer mi je nekako zanimljivija, a Grčka mi je više za osobe koje vole povijest... Što god da odaberete, vjerujem da će vam biti super. :)

      Izbriši
  3. Kako volim tvoje postove, jer su ti slike savrsene, i naprosto ne znam koje mjesto bi izdvojila kao najljepše kad su sva lijepa <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Barselona me je oduvijek oduševljavala. Sva mjesta koja si nabrojala su prelijepa, mada je na mene Sagrada Familia ostavila najjači utisak. Sjajan post.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE