FC Barcelona, Camp Nou

Pozdrav svima i dobrodošli u još jedan post na ovome blogu! Nadam se da ste svi dobro, da ste zdravi i da ste uz svoje najbliže. <3 Danas sam odlučila napisati post o stadionu nogometnog kluba Barcelone, odnosno reći ću vam nešto više o stadionu Camp Nou. Posjetila sam ga početkom 9. mjeseca prošle godine i jako mi je drago radi toga pošto volim nogomet i lijepo je posjetiti jedan od najpoznatijih svjetskih stadiona. Ukoliko vas zanima nešto više, nastavite čitati i ne zaboravite se pretplatiti na blog! :)





Jako sam se veselila posjetu ovom stadionu iako sam se uspjela prehladiti i imala sam temperaturu, ne znam kako pošto je vrijeme bilo kao da je sredina ljeta, ali nisam dala da me to omete jer tko zna kada ću opet imati priliku otići tamo... :D



Prvih par fotografija nije sa stadiona Camp Nou nego iz jednog muzeja (ne znam točko kako se zove), ali nalaze se odmah kraj Sagrade Familije. To je kao neki mini-muzej i sklopu toga imate dućan gdje možete kupiti dresove itd. Ulaz je besplatan, a mi smo ga posjetili jer smo imali slobodnog vremena.














CAMP NOU



Stadion je otvoren 24.9.1957.g.  Gradio se tri godine, a obnavljan je 1994.g. i 2008. Prije se zvao Estadi del FC Barcelona. Camp nou na katalonskom znači "novo igralište" te stadion ima kapacitet za skoro 100 000 gledatelja.












Jedan cijeli zid je prekriven staklom i tamo su izloženi svi trofeji koje je klub osvojio. :)






Unutra je sve interaktivno i sviđa mi se što postoji dosta ekrana koji vam prikazuju najbolje golove ili neke najvažnije utakmice itd.








Također, možete vidjeti sve dresove iz cijele povijest nogometnog kluba Barcelona, ključne zastavice, kopačke itd. Naravno da o svemu tome piše po nešto.















Nakon obilaska muzeja, "tunelom" izlazite direktno na stadion. Možete izaći na teren, ali ne naravno na cijeli nego na samo mali dio koji je dozvoljen za posjetitelje. Možete isprobati kako je to sjediti na mjestima gdje inače sjede nogometaši, treneri itd. Svakako je dozvoljeno popeti se na određeni dio tribina.























Nakon što smo obišli taj dio, otišli smo do dijela gdje inače sjede novinari i komentatori utakmica, pa na sljedećim fotografijama možete vidjeti kako to izgleda. :)









 U obilasku stadiona, također prolazite i kroz dio gdje obično novinari uzimaju izjave od nogometaša nakon utakmice.









 Prošli smo i kroz dio za tiskovne konferencije te smo imali pristup gostinskoj svlačionici koja je sva u sivom te uz strop ima ekrane koji prikazuju razne nogometne velikane.








Na kraju obilaska se nalazi kao i uvijek trgovina gdje možete svašta kupiti, pa čak i travu sa travnjaka koji se nalazi na stadionu... :D







Prekrasna trgovina na 2 kata gdje možete kupiti doslovno što god poželite vezano uz klub, ali i cijene su "paprene". :) Što se tiče ulaznica za posjet stadionu, one su 25€ i mislim da se može dobiti nekakav popust ako dolazite kao grupa, ali svakako ga vrijedi posjetiti. :)








Kako se vama sviđa ovaj stadion?







Nadam se da vam se svidio današnji post! 
Do idućeg posta, pozdrav! :)












PROČITAJTE JOŠ:








-------------------------------------------
MAIL: beautycorner2111@gmail.com
INSTAGRAM: @onlymaja1








*This post is not sponsored!*




Maja Poljarević

Broj komentara: 10:

  1. Baš si lijepo opisala mjesto, voljela bih ga posjetiti jer prije nisam bila u prilici.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš što prije imati priliku jer se stvarno isplati. :)

      Izbriši
  2. Bila sam prošle godine u oktobru.Divno divno divno!NE može se dočarati ni slikama ni rečima!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam neki ljubitelj fudbala, ali bih definitivno podsjetila stadion, jer baš moćno izgleda. Sjajan post.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Zvanično sam ljubomorna. Ogroman sam ljubitelj sporta, nogometa pogotovo. Barcelonu prati jako dugo, a jedna od najvećih želja mi je posjetiti Španjolsku pa i samu Barcelonu i Camp Nou. Ne bi mi bilo žao dati ni duplo za ulaznicu. Drago mi je što si podijelila slike i utiske s nama. :)

    Savršen nered

    OdgovoriIzbriši
  5. Godinama mi je zelja posetiti ovaj stadion. 😍 Prelepe su ti slike, i vidim da si se odlicno provela

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE