Top 5 cosmetic products

Pozdrav! 

Danas vam predstavljam svojih 5 najdražih kozmetičkih proizvoda u suradnji sa Valentinom! Njen blog potražite klikom ovdje. Ona će također napisati post o svojim najdražim proizvodima. Ako vas zanima koji su moji, nastavite čitati! :) Ali prije svega, ne zaboravite se pretplatiti na blog!


1. BOCASSY MICELARNA VODA

Ovu micelarnu vodu koristim već nekoliko tjedana i odlična je! Miris je umirujuć i imam jako mekan osjećaj na licu kada skidam šminku sa ovom micelarnom vodom i svakome bih ju preporučila! Nisam sigurna koliko košta...

2. ESSENCE MAKE-UP & POWDER SPONGES 













Nedavno sam kupila i ove spužvice za nanošenje šminke od essence-a. Prvo me privukla boja i uistinu mi se sviđaju! Veselim se nastavku korištenja. Na sniženju su koštale 9,90 kn.

3. ADIDAS NATURAL VITALITY







Ovaj parfem sam dobila na poklon i jako mi se svidio jer je nježna mirisa! Ne volim parfeme jaka mirisa jer me od njih često zna boljeti glava, ali mi je odličan. 


4. MAYBELLINE INSTANT ANTI AGE KOREKTOR




 Nedavno sam vam pisala recenziju o ovome korektoru, pa ako ju niste pročitali kliknite ovdje. Neću ovdje previše pisati o ovome proizvodu, ali dobro mi prekriva podočnjake i zadovoljna sam! Košta oko 65,90 kn. 


5. trend IT UP MATT RUŽ



 Matt ruž u nijansi 470 je odličan! Kada je trend IT UP stigao u dm, morala sam si nešto kupiti! Nijansa mi se jako sviđa! Tamnocrvena je, ali vuče malo i na smeđu. 





To bi bilo to od mojih trenutnih 5 najdražih kozmetičkih proizvoda! Za kraj ću vam ostaviti još jednu sliku svih proizvoda! Ne zaboravite pročitati i Valentinin post!















Do idućeg posta, pozdrav! :)



PROČITAJTE JOŠ:



30 PITANJA KOJA NITKO NE POSTAVLJA

---------------------------------------------------------------------------------------------
INSTAGRAM VALENTINA: @zivotjednelumijke
INSTAGRAM: @onlymaja1

MAIL: beautycorner2111@gmail.com





*This post is not sponsored!*

Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE